I long for

Når jeg ser ut, og ser på dette været..

Får jeg svært lyst til å dra tilbake til dette været.

Og de fantastisk nydelige strendene Mexico har å by på. Ser ut som ett postkort jo!



Jeg ELSKER Mexico! Beste reisemålet jeg har vært på. Helt fantastisk. I want to go back.

Men nå er det jo bare 38 dager til vi reiser til Gran Canaria! Jeg har allerede begynt nedtellingen, er som en liten unge vet dere. Gleder meg til å få sol og varme igjen, vinteren i Norge er tydligvis kommet for å bli en stund..

Bilder fra Gran Canaria i fjor, da vi bodde på Sunwing Arguineguin, herlig familiehotell.

Gleder meg! Jeg har allerede begynt å ta betakaroten som jeg fikk i posten her om dagen, og har planer om å bli brun, og ikke brent sånn jeg av og til pleier, hihi. Betakaroten er genialt, ihvertfall når man sliter litt med soleksem, slik jeg gjør.. Får det alltid på brystet når jeg er i syden, og det er så kjedelig. Dette får hjelpe! Og forhåpentligvis får jeg en mer varig brunfarge. Jippi!

Kjøp den du også, ved å trykke på linken under.
Ett tips:
Etter 2 mnd, får man tilsendt ny pakke, til 278,- inkl frakt. ‘
Om man ikke ønsker dette, må man si opp abonnementet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg