I like you guys!

Hei mine søte lesere! Jeg må igjen få si tusen tusen takk for de fine kommentarene på de to forige innleggene. Dere er bare så herlige. You make my day, every day.


Skjorte Gina. Shorts Bik Bok.  Bandeau Berskha. Sko Zara.
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en laaaang arbeidsdag, så nå blir det kylling & curry etterfulgt av avslapping resten av dagen. Jeg har også planer om å se den nye gossip girl episoden som ligger ute på surfthechannel.com, jippi jippi jippi. Jeg ELSKER gossip girl. Oooog i tillegg, skal jeg KOSE meg med alle søknadene vi har fått inn til både den nye butikken, og den som jeg jobber i nå, ååh som jeg gleder meg!! Have a good one så lenge ! -Lene 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg