I leiligheten

Tittei og god søndag fra meg! Jeg sitter i godstolen hjemme, har pakket ut, vasket klær, og gjort alle de (faktisk) deilige tingene som er godt å gjøre når man kommer hjem og får landet litt. Vasket har jeg gjort, vannet planter og “pyntet” litt her hjemme! Godt å være tilbake, hverdagen har sine gleder som jeg setter veldig pris på.

Fremover skal jeg gjøre leiligheten klar for høsten og jeg gleder meg til å ta dere med på den reisen! Har litt lure planer. Jeg skal lage den lunere og som et lite krypinn som jeg ikke har planer om å forlate når høstmørket sniker seg på ♥ Jeg skal rett og slett softe den helt opp! Gleder meg latterlig til å vise dere – skal lage video også denne gangen tenkte jeg, det var jo så poppis sist!

Nå skal jeg avgårde å stupe i vannet sammen med et vennepar av meg, håper dere njuter søndagen! Og ja! I kveld blir det TACOnight! Det har jeg savnet. MM!

27 kommentarer
    1. Et av de litt lyse persiske teppene hadde vært såååå fint i den leiligheten din!! Gleder meg til å se hvordan du skal gjøre det til høsten 🙂 søndagsklem fra meg!

      1. Herlig Thea, takk for deilig energi!! 🙂 Ja de er helt nydelige 🙂 Får se litt hva jeg havner på! Stor klem tilbake!

      1. Å? Hvorfor det? Var vel heller for å lage inspirerende innhold for dere og et deilig kosehjem til mørke kvelder.

    2. Hvorfor bruker du det triste filteret på alle bilder? Ser så livløst og kjedelig ut alt. Plantene dine er jo ikke grønne en gang på bildene, og bildene ser utrolig kornete ut og de ser ut som de er av veldig dårlig kvalitet. Rett og slett tunge og triste å se på.
      Ser bare fra Italia også, de flotte stedene du besøkte men alle bildene er matte og triste.
      Ta en titt tilbake i instagramfeeden din du, en mye mer livlig, naturlig og trivelig plass å bla seg gjennom 🙂

      1. Jeg elsker dette filteret – og det er dette filteret jeg vil ha på mine bilder 🙂 Hver sin smak. Det er meningen det skal være kornete 🙂 Ha en nydelig mandag videre! Klem

    3. Hei!
      Skal du selge noen av klærne dine via Tise? 🙂 Jeg trenger den sorte, strikkede genseren din fra H&M trend med høy hals fra i fjor…. Vil du selge den? 🙂

      1. Tusen takk Hanne! Jeg tror den heter “Teun” om jeg ikke tar feil – jeg kjøpte min hos BySunde på nett 🙂

    4. Veldig fin leilighet du har!
      Litt enig med Hanne over her. Det ser ut som bildene er i en utrolig dårlig oppløsning!

      1. Tusen takk ! 🙂 De er ikke det – så er filteret som gjør det sånn. Kan ta bort litt av “grain” looken om det ser “klarere” ut 🙂 Klem

    5. Hei Lene! Jeg gleder meg til å se hva du skal gjøre med leiligheten:) Du er så flink med interiør. Veldig misunnelig på leil din. Fortsett med det du gjør, gøy å følge bloggen din:0)
      Klem Charlotte

    6. Hei Lene. Har så veldig lyst på den godstolen som du har, hva heter den og hvor kan den kjøpes? Du har den lekreste stuen altså❤️

      1. Hei! Tusen takk Kristine. Det er en Plumy stol fra Linge Roset. De selger den på Milla Boutique blant annet 🙂

    7. Jeg elsker presetsene du bruker<3 Vil du fortelle meg hvilke du har brukt her, og på de siste instagram-bildene dine? Jeg bruker lightroom selv 🙂 klem

    8. Utrolig vakre bilder!
      Jeg må bare spørre, hvor har du kjøpt denne nydelige hyllen som står ved sofaen?
      Ha en fortsatt fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg