I heart..

..My girls. Jeg er så glad i jentene mine, de er verdens herligste. Jeg kan tørre å påstå at jeg har verdens beste ansatte. Så flinke, positive og søte! De er en glede i min hverdag! Hva skulle jeg gjort uten så dyktige jenter i butkken min? I love you girls.

De var ikke så ivrige på å havne på bloggen, men kanskje jeg klarer å knipse til meg ett bilde eller to ved neste anledning. Jeg har ihvertfall 10 ansatte, fra 16-29 år. En fantastisk gjeng. Herlige, alle sammen.
Vi har koset oss kjempe mye i kveld.

Og det går jo ikke ann og ikke kose seg, med så mye godt..


Ja, vi er glade i godterier.

Oppskriften på innbakt kylling finner dere her.


Nå skal denne jenta bysselalle senga si, og lade opp til en ny dag. Jeg prøvde forresten å laste opp verdens nydeligste sang til dere. Men det gikk ikke. Sia – I’m in here. Jeg ELSKER den.

God natt, hearts!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg