I have a confession

Hvor skal jeg begynne… Jeg har så utrolig mye og fortelle dere! Det er noe jeg har holdt hemmelig for dere så lenge nå. Rart at jeg har klart og holde meg fra og si noe, men ville vente til alt var i boks. Og nå er alt i boks – SO HERE WE GO!! Nummer 1. Jeg har sagt opp jobben min som programleder og medierådgiver i TV8 Sunnmøre. Det er fordi jeg har fått meg ny jobb!!! Jeg skal begynne som freelance stylist (!! IIIhhhhh) i et stort reklamebyrå som heter Centerteam! Nummer 2. Centerteam ligger ikke i Ålesund. Det vil si – AT JEG SKAL FLYTTE!!! HYYYL. Nummer 3. Jeg skal flytte… TIL OSLO!!!!!!! Noe som forsåvidt har vært min store drøm i flere år nå. JEG GLEDER MEG IHJEL! Nummer 4. Jeg flytter ALENE! SPRØTT, og litt skummelt. Jeg og Rolf Ivar har tross alt bodd sammen i 7 år. Men, han har jobb og familie her som han ikke ønsker og forlate, så vi skal prøve ut og bo i hver vår by. (Hjeeelp..) Vi er jo fortsatt kjærester og jeg skal eie leiligheten vår her i Ålesund sammen med han, og reiser til Ålesund så ofte jeg kan. Han har allerede kjøpt flust opp med flybilletter til Oslo ut året, det er jo tross alt bare 40 minutter med fly. Nummer 5. JEG HAR FÅTT MEG LEILIGHET! Ikke bare hvilken som helt leilighet. Verdens fineste leilighet. Jeg dåner bare jeg tenker på den! Vil dere kanskje vite hvor jeg skal bo? JEG SKAL BO HER!! I det hvite bygget. I 10 etg.!! Den nye leiligheten min ligger på Tjuvholmen, på Aker Brygge. Jeg synes det er verdens fineste plass, og kan nesten ikke vente med å bosette meg der. Nummer 6. Jeg flytter snart. Alt skjedde litt fortere enn forventet. Og faktisk allerede om 18 dager tar jeg over leiligheten!! Det er jo snart! Om noen bor i nærheten av Aker Brygge/Tjuvholmen/Vika eller Solliplass – og har en parkeringsplass som ikke blir brukt – send meg gjerne en mail, for jeg vil gjerne leie! Jeg tenker nemlig og ha med meg bilen. Selv om jeg sikkert ikke trenger den så mye, så er den grei og ha i forbindelse med den nye jobben min! Hihi. Ble det litt mye på en gang nå? Tenk så hemmelighetsfull jeg har vært. ( Det har vært litt vanskelig da, for jeg liker jo og fortelle dere ting.. ) Har planlagt dette ganske lenge, og plutselig denne uken falt ALT på plass. På èn og samme dag! Jeg gleder meg så utrolig mye. Et nytt kapittel starter i livet mitt nå. Oslo dere. OSLO. Det er klart jeg gleder meg, dette tror jeg blir helt fantastisk. Jeg har så mange gode venninner i Oslo som jeg gleder meg til å være sammen med hver eneste dag. De må jo ta litt vare på meg nå (hihi,) siden jeg faktisk flytter fra min kjære. Ja, det blir vemodig. Og veldig rart… Jeg er jo vant til og ha han rundt meg til alle døgnets tider. Legge meg sammen med han, stå opp sammen, spise middag sammen – ja alle de hverdagslige tingene må jeg nå gjøre alene. Rart. Men jeg har jo valgt det selv. Heldigvis for skype, og mobiltelefon. Og fly. Vi kommer uansett til og se hverandre ofte. Vi sier til hverandre at vi sees HVER helg :* Og så familien min da, buhu.. Blir rart og ikke ha de i nærheten også.. Jeg er jo vant til å sette meg i bilen, og innen en time så kan jeg omfavne både den ene og den andre. Så det blir også veldig uvant. Kommer til og savne alle veldig mye. Både familie, svigerfamilie, venninner, byen og leiligheten som jeg er så glad i! Men nå starter et nytt kapittel, som jeg ser veldig frem til. Jeg har støtte fra både Rolf Ivar, familie og venner – det er veldig viktig for meg. Alle gleder seg på mine vegne. Selv om Rolf Ivar synes det blir veldig rart og ikke ha meg her hver dag. Veldig trist og skulle flytte fra han altså… Det må jeg si. Men vi er positive og dette skal gå så bra! Hurra! Hva synes dere om dette her da? GØY, ikke sant?? *Tar glad dansen* Wiii! Dere får selvfølgelig mer detaljer etterhvert :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg