I got mail

Nok en herlig sommerdag i Ålesund, fantastisk. Enda mer fantastisk når jeg kom hjem til to pakker i posten! Den ene fra Asos, men innholdet får dere ikke se før på fredag! Jeg har glemt å fortelle dere at jeg skal til Bergen! Jeg og Annette har fått billetter av miinto til GULLRUTEN! Oioioi, som jeg gleder meg – det blir så spennende! Jeg følger med hvert år, så nå skal det bli gøy å følge med fra salen. Etter gullruten skal vi på afterparty, hvor jeg skal ha med meg mine to besteveninner, Helen og Malene. Helen bor i Bergen, så jeg og Malene skal bo hos henne. Helgen kan nok ikke bli mer perfekt enn det! Hurra – som vi gleder oss. Forresten, sa jeg at jeg har helg nå? Deilig! Jobber bare 3 dager i uken vet dere. Har nok ikke helt fri imorgen – da jeg skal gjøre unna bloggarbeid.  Men fredag – ja da skal helgen nytes. Jeg digger denne! Jeg fant den på ebay til rundt 60,- med frakt. Litt minus er halsen på den, men den skal nok bli kul på likevel. Kanskje. Kjolesak & belte Cubus / Veske Bianco / Sko Jeffrey C / Smykke Miss Selfridges Jeg er så fornøyd med kjolen fra Asos, fantastisk. Selv om jeg venter meg en regning fra tollen ganske snart. Det er alltid toll på varene på Asos, argh. Men, sånn er det – verdt det uansett.. Today I am wearing this.. Flintsteken står i ovnen og roper på meg, den skal nytes ute på terassen i varmen. Deilig.Jeg må forresten få lov å skryte litt til av dere – dere har vært så flinke å kommentere – takk !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg