I godt selskap

Annonse God fredag, og god helg ♥ Håper dere har en bedre inngang til helgen enn meg, for jeg er fortsatt sengeliggende. Jaja, ikke ofte jeg er det- så jeg har ingenting å klage over. Dessuten har jeg verdens beste kjæreste som tar vare på meg ♥ Noen dager på sofaen med god mat, leskende drikke, frukt, serier, snop og underholdende blader er egentlig ikke noe å klage over.. Jeg er i godt selskap. Men man blir jo litt rastløs, da. Vil ut i det fine været jeg. Kan ikke dere nyte det litt ekstra for meg?


Heldig som jeg er, har jeg fått en drøss med digge magasiner av Aller Media, tusen takk ♥ Passet meg perfekt disse dager. Jeg har jo sagt før til dere at Stylemag uten tvil er mitt favorittblad, ingen over- ingen ved siden av. Dere må lese det om dere ikke allerede har gjort det, perfekt helgekos. I tillegg har Aller Media andre gode blader som KK, KK Living, Henne, KK Stil ++ Gard har også fått seg noen manneblader, autofil og båtmagasinet, så han er også fornøyd. I tillegg skal jeg få holdt meg opptatt med Se & Hør sitt kryss og quiz blad som jeg også har fått tilsendt. Det er noe med den kosen blad fører med seg. Jeg skal ihvertfall storkose meg med iskald iste, frisk melon og ferske blader under dynen på sofaen nå, og jeg gleder meg ♥ Aller Media har blader for alle, både for menn, kvinner og ungdom. I tillegg kan man også abonnere på de ulike magasinene, og Aller Media har massevis av gode tilbud ute nå. Her kan man bestille blader til seg selv, og som gave til noen man er glad i. Her finnes gaver både til foreldre og besteforeldre, søstre og brødre. Noe for enhver aldersgruppe. De fleste abonnenttilbudene innebærer ekstra gaver også, bare et lite tips ♥ Feks : Kan du få 4 utgaver av Vakre Hjem & Interiør + 2 missoni håndklær til kun 298,-
Eller :  4 utgaver av STYLEmag + make-up sett til bare 199,- Dere kan lese mer om bladene og tilbudene til Aller Media – her.  – GOD HELG – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg