I gang igjen

HERLIGE mandag! Jada, joda helg er fantastisk. Men det er jaggu meg fantastisk og komme tilbake til hverdagen også. Og ikke minst – tilbake til treningen. Startet dagen med 40 minutter på ellipsemaskinen, og 7,5 km. Fryktelig deilig følelse når det er unnagjort, ikke så deilig følelse underveis. Jeg har likevel innsett at ellipsemaskinen er mye mer interessant for meg enn tredemøllen. Og jeg får mye mer ut av treningsøkten med ellipsen synes jeg selv. Sjeldent jeg orker å gå på tredemøllen etter at jeg begynte med ellipse. Tråkker alltid på den i 30-40 minutter (på ganske tungt stille) og deretter har jeg styrketrening. Mange av dere som lurer, men jeg trener mest mage, og bein/rumpe – og utfall med vekter er min favorittøvelse for bein/rumpe – i tillegg til benpress som også fungerer superfint. Det viktigste er jo at man finner noe man trives med og noe man føler man mestrer. Visst ikke er det jo ikke vits! Per idag gleder jeg meg til å stå opp og gå på trening, og det føles så bra! Deilig og endelig kunne trene i shorts også, når det er så varmt og deilig ute, og så alt for varmt inne på treningssenteret .. Hjelper på det! Denne shortsen er fra H&M Energien er ihvertfall på topp?! Nå skal jeg ta igjen en del arbeid fra helgen, også tror jeg det blir en sprek liten tur sammen med Pocovenn senere, selv om vi allerde har vært på to turer idag! Alltid kos med en turkompis ♥ Enjoy the day! Jeg selger forresten skoene mine til 100,- pr par på salgsbloggen nå, vil bare få de unna siden de tar halve soverommet mitt nå, hihihi! Se utvalget her! Superfine sko i superfin stand!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg