I det kreative hjørnet.

Førstkommende lørdag er det duket for BIK BOK julebord, og i innbydelsen har vi fått beskjed om å kle oss i BIK BOK klær, og at det gjelder å være kreativ – for beste antrekk vil bli kåret. Jeg for min del, har planlagt min kjole for lenge siden, og heldigvis – var det kjole fra BIK BOK så da slipper jeg å tenke mer på det. Men den skal gjøres om, til min helt “egen,” så ikveld har jeg tuslet litt med den. Gleder meg til å vise dere, håper dere liker den… Kreativitet er SÅ gøy!

Apropos kreativitet, nå er jeg og elskling nettopp ferdig å lage årets pepperkakehus, hahaha – jeg må le. Dere kommer til å le. Det er ikke så veldig tradisjonelt. Heller veldig barnslig, hoho – lenge leve barnsligheten, men det ble jo søtt da.. Litt annerledes kan man si.. Følte meg som ett lite barn i barnehagen, kjekt.


Ikke leee..

Joda, det er lov å le.. Hehe..

Men det var jo litt søtt da, ikke sant ? Ha en herlig kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg