I Bergen

GOD KVELD fra Bergen ♥ Har ikke hatt nett for hele dagen, så har ikke fått sjangs til å oppdatere dere før nå. Vi kom nettopp frem til Bergen og ut på Holmen, hvor han og familien har sommerhus – og hvor vi skal tilbringe mye tid fremover, det er så fantastisk her at ord kan ikke beskrive! Kunne vel ikke hatt det noe bedre akkurat nå føler jeg ♥ Gleder meg til å legge ut massevis av bilder. Idag er det grått og trist ute, så får vente til det blir knall blå himmel og sol. Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer på forrige innlegg, jeg skrev jo aldri at vi var kjærester – men det skjønte jo hver og en av dere. Veldig koselig, og ihvertfall koselig at dere er så glad på våres vegne. Jeg føler selv jeg har skutt gullfuglen, og han er fantastisk på alle mulige måter! So happy! Er det rart jeg smiler??! Igår dro vi opp til Geilo til leiligheten hans der, hvor vi tok årets første norske sommerbad i ferskvann, spiste god mat og fant sengen tidlig. Jetlag enda på denne jenten skjønner dere, sovner så og si overalt.. Ble vekket av at frokosten stod klar på terrassen i strålende sol, bortskjemt jente ♥ En perfekt start på dagen! Og nå er vi her i Bergen etter å ha kjørt i 4 timer fra Geilo. Moren hans har jeg møtt før, og idag har jeg fått hilse på resten av familien. Endelig kommet meg i joggedressen, og nå skal vi grille i Lysthuset nede ved sjøen, en meget hyggelig aften med nye bekjentskaper. Skrives imorgen! Nå skal jeg løpe ut til kjæææresten min som er i full gang med grillingen ♥ LOVE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg