I am the new ambassador of

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tights.no ♥ Dette blir så gøy, og jeg er veldig glad for dette samarbeidet. Det føles veldig riktig, og det passer helt perfekt nå som jeg har fått trenings motivasjonen min tilbake! Ingenting motiverer mer enn freshe treningsklær når man først er i gang! I tillegg får vi jo lille gullungen vår snart, og når hun blir større blir det mye turer i skog og mark, og da er det kjekt å føle seg fresh ♥


Favoritter! Freshe, ikke sant? Elsker de nye skoene fra Reebok, og ikke minst treningstoppen!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAP2025312OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har blitt flink jente å drikke proteinshake etter treningene mine også, og har funnet en smak som faktisk bare er helt latterlig god. Jeg har prøvd ut mange, både jordbær og sjokolade, men synes alle smaker så kunstig! Denne her.. Den smaker faktisk kjeks, sjokolade kjeks. Smaken som er tilsatt er vanilje med sjokoladebiter så det svarer absolutt til forventningene.

♥ Proteinshake etter trening :
30 gram proteinpulver
1,5 – 2 dl kaldt vann

♥ Proteinshake til kos :
25 gram proteinpulver
100 gram banan (frys den ned i biter en stund før)
20 gram naturlig peanøttsmør
3 dl melk

Denne er så latterlig god, OG sunn! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkojakketightstreningstoppgummistrikk til treningproteinpulver – alle disse produktene får dere rabatt på nå! Alt fra 15 – 50 % ♥


Nå skal jeg på event på Bik Bok Karl Johan, fra 18-20 finner dere meg der! Kom og kjøp t-shirten jeg har designet da vel! Overskuddet går til jenter i Vietnam som trenger det!

Fin dag videre!

16 kommentarer
    1. Hei søte Lene!
      Du begynner å få teken på flettinga nå! 🙂
      Bare et lite tips siden du er viderekommen (hihi) prøv “utovergrodd”.
      Den sitter så mye bedre fast når man trener. Det du gjør er veldig likt inngrodd (som du gjør på bildet) bare at du gjør motsatt.
      https://www.youtube.com/watch?v=S5OGEXaaPus (tips. spol til 2 min, hun er så sjukt treig)

      Ha en fin dag! 🙂

      1. Heia, hehe jeg vet ikke det. Bare gjør noe jeg! Blir aldri likt 😀 Haha! OOO, den skal jeg få sett på, vil lære meg utovergrodd <3 KLEM og takk for tips!

        1. Hehe, jeg har svart maaaange ganger på disse spm 🙂 Om jeg kanskje ikke har svart akkurat deg, så er det fordi jeg har svart 2-3-4 andre som la inn kommentar før deg 🙂 Som jeg har skrevet til alle de andre, så trakk jeg meg ut en stund da det ikke er nok for meg å gjøre der nå før lansering. Jeg er i loopen fortsatt og gjør ting for de når det trengs 🙂

    2. Gratulerer, fine! Jeg fikk nettopp hjem tightsen, den er SÅ god, blitt en favoritt allerede – sitter som støpt på kroppen 🙂 Ikke minst trenings strikkene, de er helt supre – tommelopp 🙂 Hvordan er skoene på foten? God demping?
      Og du, kan ikke du selge klærne over nett? Så kan vi som ikke bor i Oslo kapret oss noen godbiter også <3

      1. Takk 🙂 JAA, jeg vet. Som et SKUDD 😀 Skoene er dødsgode på foten, myke og fleksible og jeg vil si de har god demping også <3 Heehe, joo jeg tror jeg må det! 🙂 <3 Så blir det likt for alle 🙂

    3. Superfreshe klær og sko! Hvordan trening bruker du de til, styrke eller løping? 🙂 Er de gode til bein- og rumpeøkter? Jeg er på utkikk etter nye sko med tynn såle som gir god kontakt med underlaget, og fungerer bra til beintrening (mtp knebøy, utfall, markløft osv). Vil gjerne lese mer om treningen din! 🙂 Hadde også vært artig å høre mer om målet med treningen din 🙂 Ellers vil jeg bare si at bloggen din har blitt (om mulig) enda bedre i det siste. Videobloggene er en ting, men det er noe annet også som jeg liksom ikke helt klarer å sette fingeren på. Jeg elsker i allefall å klikke meg inn her <3 Ha en fiin kveld, fine Lene! 🙂

      1. Heia Kristin 🙂 Nå løper ikke jeg, så det har jeg ikke testet, men de er utrolig god på foten, og passer veldig fint til styrketrening, både ben og rumpeøkter 🙂 Jeg gjør både knebøy og markløft og de er veldig gode <3 Så er de så fin på foten også 🙂 Takk snille deg, det var fine ord 🙂 <3 Klemmer

      1. Se svar til Monica og Maren 🙂 Tror jeg skal få laget et innlegg om dette, veldig mange som spør 🙂

        1. Hei Lene 🙂
          Ikke meningen å være “krass”.
          Jeg ser svaret til innlegget mitt litt lenger opp her – også.
          Beklager – Jeg hadde ikke fått med meg at du har skrevet om The Moon.
          For øvrig er jeg stor fan av bloggen din. Videobloggene er toppen :-). Jeg må klikke meg inn her hver dag 🙂

          Forstår godt at du gleder deg til at et nytt familiemedlem kommer til dere. Er selv også oppvokst med hund. Masse selskap og glede i de. Lykke til 🙂

          Ha en forts fin kveld og uke.

          Klem fra Meg 🙂

          1. Nei gud nei, tok det ikke som krasst 🙂 Håper ikke jeg virket krass heller 😀 Det var ikke meningen, hehe 🙂 ÅÅÅ ja, gleder meg til voffsen, det blir fantastisk!! To uker igjen 😀 WÆ 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg