I am selling my wardrobe

Yes, ladies! Da er det endelig på tide med et utsalg igjen ♥ Førstkommende lørdag kl 14-16 i Kongens Gate 21, her i Oslo selger jeg store deler av garderoben min sammen med Kaja-Marie, Louise Angelica og Linn.

11067813_10152568908052202_1062419348_o
Jeg selger massevis av klær! Jakker, cardigans, kjoler, bukser, tights, topper – alt til 50,-!! Jeg vil bare bli kvitt det, Gard begynner å klage på at jeg har i overkant mye klær nå, hehehe.. Selger også sko, joggesko, og litt nyere ting, det vil bli litt dyrere, men ikke mye! Og de splitter nye Jimmy Choo skoene mine som jeg kjøpte rett før jul. De er ikke brukt, så de tar jeg fullpris på. Også mulig at jeg tar med meg den brune Guccivesken min. Men dette blir de eneste dyre tingene fra min side, så nå må dere komme og hamstre! Husk at vi kun tar cash ♥ Det vil bli goodiebags til de 10 første som handler, og nydelig snacks. Så dette blir en ordentlig jentelørdag.

Str : XS-S og 36-37.

Kommer du??? Jeg vil møte deg!

18 kommentarer
    1. Åå Lene, kan du ikke selge via nettet også slik at vi som er fra Stavanger og andre steder også kan få mulighet til å kjøpe oss noe av det fine du har?? ❤️

    2. Såå bra at jeg er i Oslo på konsert den helga! Dit skal jeg!! Gleder meg til å treffe deg igjen! Du husker meg sikkert ikke, men jeg traff deg før Miley Cyrus konserten i fjor! Det var så stas husker jeg 🙂

    3. Det har dessverre ingen ting med dette innlegget å gjøre, men jeg mener å ha sett at du har the dots knagger, stemmer det? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt disse:)

    4. Hei Lene!Ej syns å huske at du tidligere har hatt et svart og kvitstripa skjørt, type tutu som du har i midja. litt dårlig forklart kanskje! heheLurte på om du skal selge det? Har desverre ikkje mulighet til å komme fra trondheim til oslo den helga, skal operere ut visdomstenner så kommer nok til å ligge hjemme å sove. E det mulig og eventuelt om du skulle selge det få kjøpt det på en anna måte? :)Klem fra sunnmørsjente i trondheim

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg