I AM BACK !!!

Annonse – deler av innlegget inneholder egenreklame.


Hei! ♥ For det første – så må jeg starte med å beklage mitt fravær. Det har skjedd så mye i det siste – at bloggen dessverre har falt litt ned på prioriteringslisten. Og det er jo ikke greit! Men med en helt ny kommunikasjons plattform som podcasten – så har fokuset ligget litt der. Håper dere forstår! Tusen takk for at dere lytter til podcasten, den har nådd over 300.000 lyttinger på 6 episoder – det er helt vilt! Gøy å se at podcasten får oppmerksomhet i media også, både VG, VG-TV (Panelet med Harm og Hegseth) samt Dagbladet har vist interesse. Wow – må jeg bare få sagt da. Er så takknemlig og glad! Gleder meg til fortsettelsen. 

For det første så kan jeg fortelle at jeg i april valgte å avslutte mitt samarbeid med United Influencers – etter 5 (eller er det 6 år) med de som samarbeidspartner. Jeg kjente at jeg trengte litt forandring – og ville være min egen “salgssjef” og stå på egne ben. Det har vært veldig veldig gøy! Skal sies at jeg savner vennene mine / kollegaene mine hos UI – også! Men veldig godt å kjenne på at man klarer seg selv også. Nå har jeg håndtert alt som UI har håndtert, helt selv siden 1 mai, og det har vært en ekstremt BUSY måned, om jeg kan si det sånn! Hoho og hei hvor det går – men gud så gøy det er! Det var på tide å gjøre noe litt nytt for meg nå, og helt riktig tidspunkt å gjøre det på. Jeg har litt andre planer – som jeg skal dele med dere veldig snart. Spennende tider fremover!

Så har jeg jo flyttet! Men det vet dere jo. Herregud jeg trives så godt! Bjørvika er en helt annen greie, nytt, fresht, kult, jeg har skikkelig troen på dette området fremover. Elsker det!

Og så : Har jeg jo lekket litt news på instagram om at jeg OM TO DAGER skal lansere egen bikinikolleksjon! 28.05 kl 20.00 slippes altså kolleksjonen jeg har jobbet med siden tidlig høst! Dette er et samarbeid sammen med My Muse. Kolleksjonen består av bikinier : 3 styles, 6 farger og en beachbag! Dere kan shoppe kolleksjonen her 

Her kommer noen bilder av to av bikiniene – og bildene er tatt av min fantastiske fotografvenn Fred Jonny.

Håper alt er fint med dere. Gleder meg til å vise frem bilder av leiligheten snart – mer av bikinikolleksjonen og livet generelt. Takk for at dere fortsatt følger ♥ Dere er best!

23 kommentarer
    1. Hærlig med innlegg fra deg igjen! Yeeei! Altså, du imponerer meg! Du er SÅ oppe å nikker! Rått!!! 😀 Eeelsker virkelig podden! Gleder meg skikkelig til ny episode hver uke! Stort høydepunkt for meg! 😀 Hvor er den beige “silke” buksen med lommer på siden fra? Har så lyst på den! 😉 Stor, god klem fine deg! <3

    2. Hei 🙂 Vet du hvilken fargekode(r) og teknikk frisøren bruker på håret ditt? Syns du har helt nydelig farge for tiden. Og skal til frisøren neste uke så skulle gjerne ha visst 😃 klem

    3. Beklager om du tok deg nær av kommentaren min på forrige innlegg siden den ikke ble godkjent, det var virkelig ikke min intensjon overhode! Skrev at bloggen din og podcasten er en av mine favoritter som er ett høydepunkt hver uke 🙂 Også var det dessverre litt kritikk angående det å godkjenne kommentarer og null respons på 3 uker. Tenker bare at når bloggere med ett åpent kommentarfelt reklamerer for ett produkt, så burde man jo få spørre og få svar på spm angående produktet lenge før det har gått 3 uker 🙂 Virker som om alle leserspørsmål ikke har blitt godkjent siste 3 ukene på innleggene? Har sett det er flere som etterlyser godkjenning og svar på spm ang produktet som ikke har kommet igjennom på innleggene? Bloggen din var også “nede” i nesten 2 døgn uten noe info om det var pga du byttet plattform 🙁

    4. Så flink du er! Gleder meg til å se alle bikiniene og kanskje klikke hjem en selv 😉 Også har jeg et spørsmål. Hva er din favoritt nude leppestift? Du har alltid så fin farge på leppene på bilde ditt!

    5. Hei, har hørt på podden din hver uke, må si podcasten har blitt en favoritt av alle jeg har hørt tidligere! vil gjerne høre mer på bloggen eller podden om disse knaggene du bruker for å ha det bra, og hvordan man kan være et mer positivt tilskudd! Tusen takk for en amazing podd, du har satt ord på mye jeg føler men ikke har forstått tidligere!

    6. Fine bikinioverdeler, men jeg liker ikke den typen truser. Du har ikke vurdert å lage en annen type truse til?

      1. Det lurer jeg også på! Kjempefin kolleksjon og har lyst på flere av toppene, men kunne tenkt meg en mer dekkende underdel, for vi er dessverre mange som ikke føler seg komfortabel med å bruke den type truse 🙁

    7. Gratulerer så mye med en fin bikinikolleksjon! Ville og bare si at jeg elsker podden, har hørt alle episodene flere ganger og syns det er så gøy! Hørte et sted, tror det var i en episode, at det var snakk om og bare lage 10 episoder (?), så må bare si at jeg virkelig håper at det ikke stopper der, men at du lager maaange fler!! <3

    8. Hei og takk for interresante podder. Men du sier idag i podden at du fikk beskjed av Fornebuklinikken om å ta brystløft. Det er en privat klinikk som alle vet. Du tok brystreduksjon og så silikon. Dette er jo ditt valg. Det høres ut når du forklarer dette med at du måtte dette. Nei, du måtte ikke. Gjennomgående i denne episoden er det utseende kommentarene du reagerer på. Det kommer så godt frem at det er aller viktigst i livet ditt. Du svarer heller ikke på om fillers/botox injeksjoner for det vil du ikke svare på. Det respekterer jeg fullt ut. Men når du skal i dybden så ikke få silikon historien til å virke som et must. Ellers keep up the good work.

      1. Fy søren. Du aner virkelig ikke hva for store bryst kan gjøre. En ting er egen selvfølelse, men har du tenkt på at det også kan gi nakke- og ryggproblemer? Så jo, det kan være et must. Og hvem er du til å belære Lene om hva hun trenger og ikke? At hun i det hele tatt gidder å avkrefte disse ryktene når slike som du fortsetter å kritisere, er utenfor min fatteevne. La folk være folk.

    9. Såå gøy at du er tilbake! Podcasten er jo en eneste stor suksess, jeg nyter å ta den på mens morgenkaffen traktes og dager starter. Takk for de viktige temaene du tar opp! 🌼

    10. Hei Lene!:)

      Jeg digger podcasten din, ukens høydepunkt i podcastverden!:)

      Hørte den nye episoden om rykter osv i dag. I starten spurte Maria om når hun får betalt, og jeg stusset litt på dette. Får hun ikke betalt for å være med i podcasten? Hun er jo med veldig ofte og gjør en fantastisk jobb hun også. Hun er ofte en slags «programleder» i episodene og er den som bringer inn ro og en rød tråd gjennom episodene. Håper det var en spøk og at du betaler Maria godt for denne jobben!:)

      1. Jeg har faktisk tenkt på dette selv. Denne podden burde vel egentlig hete “i dybden med Lene og Maria”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg