I am a bikini lover

13843530_10157716720810355_327294279_oJeg har alltid vært glad i bikinier, bikini-skuffen min er overfylt for å si det mildt, hehe.. Elsker bikinier som skiller seg litt ut, og som gjerne er fargesprakende. Ellers kan jeg også like helt basic farger også, som svart og hvit. Kombinert med en kul hatt og solbriller får man liksom den lille prikken over i’en. Jeg skal til LA i september sammen med Espen, Maria go Henriette – så jeg har allerede begynt å forberede meg til det. Det finnes så mange kule bikinier altså, jeg blir gal. Flere enn meg som er litt bikini besatt? Girls and their “problems” ♥ Knis.. Jeg har alltid vært fan av VS sine bikinier, men nå i det siste har jeg funnet så mye annet fint også!

Her er mine absolutte favoritter nå, de fire som uansett skal bli med i kofferten til LA.

13833049_10157716720835355_292613498_o13843528_10157716720855355_647470353_oDisse to er fra Pinkyswear

13840486_10157716720840355_16031728_o
Disse to er fra Laughing Wale

Hallo, hvor fine er disse? Har noen til, men de kan jeg vise ved en senere anledning ♥ Heia farger, og heia mønster sier jeg!

Nå pakker vi koffertene her, og setter snart kursen hjemover sammen med pappa og de! Snart klart for tidenes bryllups helg.

 

ENJOY!

14 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Jeg elsker også bikiniene fra Pinkyswear! 🙂 Men hvilke størrelse bruker du i Venice bikiniene? Finner ingen størrelsesguide og da er det så vanskelig å finne rett størrelse:S

      1. Heia 🙂 De er små i str, jeg måtte opp i M og bruker xs i truse samt s i topp egentlig.. 🙂 Så gå opp en – to str 🙂

    2. Hei 🙂 Du har jo snudd kostholdet ditt, og trent mye. Kan du lage et innlegg der du forteller litt om hvordan du spiser nå? Hvilke produkter du bruker mest, og unngår, etc? Og hvor ofte trener du, og hvilken trening vektlegger du?

      1. Heia! Jeg skal få gjort det til høsten, nå er jeg i feriemodus.. Hehe, koser meg 🙂 <3 Men spiser normalt, prøver å styre unna så mye snop 😀

    3. Så deilig med sommerferie 🙂 Bikinier får en aldri nok av. Kanskje jeg må prøve disse neste gang, for her går det for det meste i VS.
      Kos deg på ferie, bra du kom på kjolen til bryllupet i siste liten.
      <3 Du er best!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg