I Ålesund

Hei til lørdag ♥

Vi kom oss trygt frem til Ålesund i 20 tiden igår, mamma var allerede her og ventet på oss. Jeg har booket rom til henne ved siden av oss, så da er vi så nærme som mulig hele helgen ♥ Gard er allerede ute sammen med Egil, sportyguttene! Mens jeg og mamma diller og daller inne på rommet vårt. Bestilte dobbelt rom, og fikk et kjempefint og stort rom med sofagruppe og hele pakka, så fornøyd! Vi bor på Quality Waterfront som er mitt yndlingshotell i denne byen, bor alltid her jeg. Igår spiste vi en deilig middag på hotellet, og drakk et glass vin før vi fant sengen allerede rundt klokken 23, slitne etter kjøreturen på 9 timer. Våket uthvilt klokken 8 og så på .. wait for it, tv i sengen, aah. Tenk å ha tid til det da. Digg!! Etterfulgt av hotellfrokost, som forsåvidt er noe av det beste jeg får.

Yes please! Gleder meg allerede til imorgen. Nå skal jeg og mamma ut og gjøre litt ærender, noen siste ting som skal på plass før jul. I tillegg skal vi innom min vennine Lise som har smånissefest for barna hjemme hos seg, og Henriette og lille Noahgull skal også dit – så det kan vi bare ikke gå glipp av. Nyt lørdagen deres ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg