Hyttetur

God morgen! Håper alle er friske og raske. Jeg er i kjempehumør, og gleder meg ihjel til jeg skal møte jentene igjen! Nå skal jeg hente lillesøster, hun skal sitte på med meg til Molde. Så skal vi gå litt i gatene på jazzen (i regnet…) og deretter setter jeg og venninnene mine kursen mot fjellet. Alt er pakket og klart, og som jeg nevnte igår – så har jeg nok en gang klart og pakket alt for mye … 4 netter skal jeg være borte, 4 netter!! Og jeg har pakket for en måned. Ja, dere ser riktig. 2 poser, en bag og en koffert. Jeg gir opp. Men når det skal sies, så skal jeg jo litt forskjellig – og da må jeg pakke litt forskjellig. Joggedress, støvler, joggesko, festivalklær, ut på byen klær, hverdagsklær, toalettsaker, bunad til barnedåp, hånduker til hytteturen osv. Det er ihvertfall ingenting jeg mangler nå da. Tror jeg. Ikke akkurat kledd for hyttetur tenker dere kanskje, men jeg skal jo skifte før jeg skal opp i skauen selvfølgelig, hih. Jakke Zara / Sko Nelly / Bukse & Topp BIK BOK Ha en nydelig dag skjønninger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg