Hygge

Jeg har nesten latt bloggen gått litt i glemmeboksen, nettopp fordi jeg har hatt det så koselig hjemme sammen med kjæreste og familie. Igår laget jeg Panang Gai gryte til alle, og de var strålende fornøyde. Så koset vi oss med snop og potetgull mens vi koset oss med Idol og Senkveld. Bare slappet av og hygget oss. Vi var i seng klokken 12 hele gjengen, sliten etter en lang uke med jobb og skole. Når jeg våknet i dag klokken 9, og skulle “liste” meg ut i gangen, møtte jeg ikke på mindre enn en stykk søster og en stykk pappa. Morsomt at alle tre våknet samtidig, hihi. Så disket pappa opp med familiefrokost, og nå kom vi nettopp tilbake etter en 2 timers tur. Været er jo STRÅLENDE. Ahh – jeg ELSKER å være på landet!!! Litt av dagen i bilder .. Jeg og lillesøster klar for tur!! Liten venn i verden klar for tur hun også :* Ah, det er så vakkert på landet.. Deilig og kjenne varmen fra den heeeerlige høstsola :* Stemor og lillesøs :* ÅÅÅ såå søøøt! My fatheeeer <3 Arbeidsmann til en hver tid. Hjerte :* Bella så liiiitt uinteressert ut her … Hihi.. ” VIL ikkee væære med på bildee jooooooo ” Vakkert! Pappa og steph har kjøpt seg traktor, og er klare til å bryte når vinteren kommer! Hej – hej !! Nå har vi fått servert taco til lunsj, her på landet blir vi bortskjemte skjønner dere.. Snart skal vi tilbake til Ålesund.. Kjenner jeg helst vil være her litt lengre …. Håper dere har en fin lørdag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg