Hvorfor ikke?

You guys!! Dere har vel hørt om GROUPON?? Det har på en måte svirret rundt ørene mine en god stund, men jeg har aldri orket å sette meg skikkelig inn i det. Helt til jeg ble anbefalt av venner å gå inn for å lese om det. Og jeg har bare èn ting å si. HVORFOR har jeg ikke benyttet meg av dette fantastiske systemet før?!? WHY? Her er det 1000-lapper å spare dere. Groupon har fullt opp med syke tilbud hver eneste dag, hvor man får opptil 70 % (!!) på forskjellige restauranter, spa, frisør, skjønnhet og ufattelig mye flere gode dealer. Det er jo nesten til å bli gal av! Billig, billig. Man kjøper bare en kupong, betaler med kort – skriver ut kupongen og leverer til butikken/restauranten osv som dealen gjelder i. Jeg fant feks dealer som dette, i Oslo : Full hairextensions, klipp, vask & styling, gratis shampoo, balsam, spray og børste. Normal pris : 7345,- På Groupon : 2199,- Altså, man sparer over 5000,- !! I tillegg fant jeg 4 retters middag for 2 personer på et biffhus på Aker Brygge til bare 598,- FOR TO!! Og massage for 225,- i stedet for 750,- !! Hello velvære. Jeg skjønner ikke at det går ann. En kompis av meg bruker dette flittig, og han har fått billig fysioterapaut, billig klipp inkl produkter og mange andre gode tilbud. Flere jeg kjenner som benytter seg av dette, og nå skal ihverfall jeg begynne!! Man registrerer seg bare via linken under her. Med mailadresse, og plassen man bor. Så får man tilsendt ca 1 mail om dagen med masse gode tilbud, wiiii!!! Vil man ikke ha tilbud, så melder man seg bare ut. Tjo og hei, dette gleder jeg meg til. Trykk på denne linken for å registrere deg. Du får opptil 70% rabatt på resturanter, spa opphold, sportsarrangementer m.m. Klikk her (Annonsebasert lenke) Da kommer du til denne siden : Fylle inn e-post og by, og deretter trykker man bare på den røde knappen under, da kommer man direkte til groupon siden, og kan se på alle de gode tilbudene som er der. Dere kan lese vilkårene, om dere vil vite litt mer om hvordan det fungerer. Regner med det er en del av dere som allerede har begynt å benytte seg av disse tilbudene?? Jeg er ganske ny i gamet selv, men dette skal nok brukes flittig! Nobody wants to miss this :* Jeg har forsåvidt funnet sengen allerede. Ble ikke noe hjemreise idag, hadde så mye gjøre – at jeg måtte utsette det til imorgen. Jeg har kjøpt meg lang antennekabel og skøyteledning til tv’en – så den har jeg dratt inn i døråpningen til soverommet. Elsker å se film og tv på sengen. Trygghetsfølelse nå som kjærleiken ikke er her. Så nå kose jeg meg! Snurrer straks film før jeg faller inn i drømmeverdenen. Godteri på sengen er også et must når man skal se film :* Kos. Hadde bare min bedre halvdel også vært her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg