Hvordan style : Topper

Jeg har fått etterspørsler etter innlegg om hvordan man kan style enkle topper, så nå har jeg satt sammen noen forslag til dere, håper dere liker det :-* Jeg sitter her med hendene fulle i jobb, pappa og de kommer på middag her klokken 19, så jeg må henge i slik jeg blir ferdig. Jeg må jo rekke å lage middagen også, ææ! Da er det deilig med forhåndskrevne innlegg. Puh :-* Idag skal jeg mikse sammen Panang Gai gryten min igjen, heia asiatisk mat. Mmm, såå sulten! Håper dere finner inspirasjon, jenter. Vi skrives senere. Skjorte her / Shorts BIK BOK / Sandaler her / Øredobber her / Veske her Sko her / Topp her / Shorts BIK BOK / Smykke her Singlett her / Veske her / Cardigan her / Shorts BIK BOK / Sko her (Affilateslenker) Hvilket antrekk er din favoritt? Må si jeg elsker stilen til alle disse tre jentene . . Men jeg tror nok Alexa Chung stikker av med seieren denne gangen, Olivia Palmero på en god andre plass, og Sienna Miller på tredje. Enig? Og dere . . Man kan finne ganske mye inspirasjon på nettet om man bare søker etter disse navnene på google. Jeg pleier å søke etter navnet også det jeg leter etter. Feks : Olivia Palmero skirt, Sienna Millers shorts .. Mange fine bilder og hente inspirasjon fra :-* For de som lurte. CIAO!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg