Hvordan lage : Krøller

Hver dag får jeg henvendelser om hvordan jeg lager krøllene mine, og jeg har så alt for lenge lovet dere innlegg. Så her kommer det, endelig! Mange av dere ønsker video med fremgangsmåte, men det er så mye stress – så dere får bilder og forklaring istedet ♥ Mitt favoritt redskap som jeg bruker til å lage krøller – er min fantastiske krøllstav. Den er fra Herstyle, og heter 3p. Denne oppdaget jeg og noen veninner på Oslo City for noen år siden, og i Norge koster den over 2000,- Jeg fant ut at jeg skulle søke den opp på ebay, og fant den der til rundt 5-600,- Beste kjøpet jeg har gjort noen gang . . Søkte litt på ebay for dere nå, og fant mange forskjellige alternativ, de fleste ligger på rundt 5-600,- Bare gå inn på denne linken, så kommer det opp flere alternativ til dere. Husk bare å sjekke om selgeren har god omtale før dere bestiller. Denne krøllstaven har 3 forskjellige størrelser, og min favoritt er den midterste. Den tynneste lager veldig små og “sprettne” krøller, som overhodet ikke passer til mtt ansikt, hihi. Og den tykkeste lager fine store bølger. Husk at om du bestiller fra ebay, vil tangen mest sannsynlig ha denne type kontakt, så man må kjøpe seg ett norsk adapter som passer. Dette gjør du :

  • Del opp håret, ta vekk overhåret slik du kan begynne å krølle underhåret.
  • Krøll håret rundt staven og hold i ca 5-7 sekunder. Spørs hvor kraftig krøll man vil ha. Når jeg vil ha beachhair, holder jeg kun 2-3 sekunder. Vil man ha superkrøll kan man gjerne holde litt over 10 sekunder før man slipper.
  • Krøll alt underhåret før du tar ned litt hår til som du krøller.
  • Til slutt krøller du toppen av håret, luggen osv.
  • Bruk en god olje før- og etter, og en hårspray til og holde krøllene litt på plass.
  • For ett litt mer naturlig / flytende resultat, dra fingrene gjennom krøllene flere ganger før du sprayer det.

Dette er veldig enkelt, og gjort på 10 minutter. I tillegg kan krøllene holde i opptil flere dager! Håper dere blir fornøyd med at jeg ENDELIG har klart å lage dette innlegget til dere. Og om dere lurer på noe, så er det bare å fyre løs nå ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg