Hvordan kombinere : Skjørt

Hei, og god mandag til alle ♥ Herlig med fri, selv om jeg har jobbet i noen få timer nå på formiddagen. Idag er første dagen på over én uke at vi har overskyet, vi har blitt så bortskjemt med fint vær at det blir helt nedtur når solen ikke skinner. Men da kan man heller gjøre andre ting som kan kanskje har glemt litt av mens fineværet har vært her. Som husarbeid feks . . Ops! Tusen takk for så mange gode tilbakemeldinger på forrige innlegg, dere har hjulpet meg til å tenke litt annerledes allerede – så dette trengte jeg. Tenkte at jeg allerede skulle begynne med én ting noen av dere savner, og det er hvordan man kan kombinere forskjellige plagg. Kan jo være greit med litt inspirasjon og tips – og her er ihvertfall litt tips når det gjelder korte- og lange kjørt. Enjoy! Maxiskjørt : Hatt – her // Bikini – her // Skjørt BIK BOK // Sandaler – her // Topp – her // Veske – her    Genser – her // Skjørt BIK BOK // Sko – her // Veske her Blazer – her // Skjørt BIK BOK // Topp – her // Sko – her // Veske – her Korte skjørt : Solbriller – her // Sko – her // Topp – her // Skjørt BIK BOK Skjørt BIK BOK // Sko – her // Veske – her // Topp – her (Affilateslenker) For skjørt hos Nelly – kan du klikke deg inn her! De har så mye fint! Hva synes du? Hvilket antrekk var din favoritt? Håper dere fikk litt inspirasjon denne fine mandagen, idag skal jeg bare bruke tiden sammen med min kjære – for imorgen er det tilbake til hovedstaden igjen. Kos dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg