Hvordan bruke ..

.. Haremsbuksen ..

Jeg fikk tak i den, hurra.. !
Men … Den er alt for stor.. Jeg praktisk talt drukner i den ..
Men når jeg har bestemt meg for at jeg skal ha noe, så kjøper jeg det uansett om det er for stort… Det er jo bare å sy den inn !! Har ikke tålmodighet til å vente til den kanskje kommer inn igjen..  

Her er litt tips til hvordan bruke haremsbukse..

Bukse H&M
T-skjorte og belte Bik Bok
Sko og veske fra Blanco

Hatt og singlet fra Bik Bok
Sko fra ebay

Singlet og hatt fra Bik Bok
Sko fra Desireclothing
Veske fra Primark

Singlet fra Bik Bok
Sko fra ebay

Hva synes du?
Noe du kunnet gått med?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg