Hvordan bevare sommergløden

Hei dere! Og riktig GOOOD mandag. Håper dere alle har hatt en fin start på den nye uken. Jeg tenkte å begynne ukens blogginnlegg med tips til hvordan man kan bevare sommergløden. Noe glede må vi ha når høsten har kommet, brrrr .. Idag er det skikkelig ruskevær/høststemning utenfor vinduene her. Liker litt, men skulle gjerne hatt sommer en stund til .. Jeg får trøste meg med at jeg fortsatt har litt brunfarge igjen da ihvertfall, og her er mine tips til hvordan bevare sommergløden : ♥ Til ansiktet : Solpudder i fargen Sunkiss fra glominerals. Du finner den her. ♥ Til kroppen : Favoritten min gjennom flere måneder nå. Body bronzer fra glominerals. Du finner den her. Solpudderet bruker jeg både til hverdags- og til fest. Mens body bronzeren smører jeg på meg når jeg skal noe spesiellt i helgene eller lignende. Den blander jeg alltid ut med fuktighetskrem, da blir den mye mer naturlig. Og en GLADnyhet til dere : Glominerals har -20% på alle produkter nå! Klikk her for og komme inn til salget. Jeg har begynt på prosjekt “rydde/sortere i kleskapet” idag, og det kan ta sin tid. . Ellers har jeg fått gjort litt arbeid på morgenkvisten, og etterpå skal jeg på Skoda for å låne bil der, hurra! Endelig bil igjen, hihi. Ihvertfall for 3 dager, hello IKEA. Ha en riktig så fin dag! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg