Hvordan bevare brunfargen : Sunspa

Annonse Jeg har virkelig lagt min elsk på produktene fra Sunspa, helt supre for å få litt glød og en fin lett brunfarge i hverdagen. Nå er den også helt super for å bevare brunfargen jeg fikk i Dubai. Det er så rart med det, men jeg føler brunfargen forsvinner litt tredje eller fjerde dagen etter man kommer hjem fra utlandet. Noen andre som har det sånn? Altså, jo man er jo fortsatt brun- men den supergløden man har de første dagene forsvinner. Igår bestemte jeg meg for å spraye meg litt igjen, bare for å freshe opp brunfargen jeg har fra før. Det er ikke mye som skal til, sprayingen tar ikke lange tiden. Brukte vel under 5 minutter før jeg la meg igår ♥ Spray-tips : ♥ Ta håret i en hestehale og dekk for med et hårbånd
♥ Jeg pleier å stå oppå et håndkle, for at jeg skal unngå å få fargen under beina (ikke særlig fint..)
♥ Lurt å skrubbe godt i dusjen med hanske for å få bort døde hudceller
♥ Unngå bodylotion før spraying
♥ Begynn å spraye ansiktet i sirkelbevegelser, ta armene, deretter brystkassen og magen. Avslutt med beina. Få gjerne noen til å hjelpe deg bak.
♥  Kan være lurt å tørke over vegger / gulv etter spraying slik det ikke setter seg.  ♥ Resultatet ser man etter 6-8 timer.
♥ Om du sprayer deg før sengetid, kan det være lurt å sove på et håndkle. Sprayen tørker superfort, men likevel lurt å sove på håndkle.
♥ Den lukter litt, men ikke så sterkt som andre jeg har testet.  Min favoritt er Tan-In-A-Can i fargen Chocolatte. Man får en utrolig jevn og fin brunfarge uten at den er for orange/gulaktig. Dere får – 20 % på alle produkter hos Sunspa frem til fredag ved å bruke kode : orvik20 ved utsjekk. I tillegg får de første 20 som handler med en gratis skrubbhanske. Resultat :



For de som ikke vil spraye seg, er denne lotionen et godt alternativ. Dette er en lotion som gir en gradvis farge, og kan brukes både til ansikt og kropp, men helst anbefaler Sunspa å bruke tan-in-a-can til ansiktet og denne til kroppen. 3DayLotion kan du lese mer om her.  Om noen ønsker å bli forhandler, kan man lese om det her, og finne nærmeste forhandler her. 


Om noen ønsker å bli forhandler, kan man lese om det her, og finne nærmeste forhandler her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg