Hvilken ønsker du deg?

ANNONSE i samarbeid med Cosmed

Julehus, julemusikk, juletre, pepperkakebakst – og 19 dager til pakkene ligger og venter på oss under treet. Jeg har ikke begynt på julegavene enda, men det betyr ikke at jeg ikke har noen herlige julegave-tips på lur til dere ♥ Under treet ønsker jeg meg alltid forbruksvarer. Ting jeg vet jeg har bruk for, og ting jeg kan kose meg med. Det samme tenker jeg når jeg kjøper til de jeg er glad i. Jeg tenker alltid hva behovet er, og hva de har sagt i forbifarten at de trenger. Og som oftest så er det ting som er veldig typisk oss jenter å bruke. Dill og dall til huden, glød (de fleste av mine ønsker seg det til jul, hehe) ting til badet, sminke, undertøy .. Listen er lang!

Jeg har satt sammen tre herlige, delikate og skjønne julekuler og fylt de opp med mine favoritt produkter. Disse har jeg satt sammen fordi jeg vet at dette er ting som vil falle i smak hos de fleste. Og kulene inneholder forskjellige ting- så her kan man velge ut i fra hva behovet er.

Mums både til huden og magen ♥

Her får dere mine julekuler, og de får dere -20% på ved å bruke kode “Lene20” hos Cosmedshop ♥

Julekule nummer 1 ; READY SET GLOW 
– Dette er kulen som inneholder mine topp to produkter på favoritt-listen. Nettopp fordi den inneholder to produkter som rett og slett gjør en ordentlig fresh og får en til å se mer opplagt ut. Her er det bare å starte morgenen med maske! “10 minutes glow” først, den gir både glød og fuktighet, noe som for meg er et must nå som det er så kaldt ute. Jeg merker veldig forskjell på huden min etter denne masken. Deretter påfører man noen dråper TanDrops, gjerne blandet med fuktighetskrem. Etter noen timer har man jaggu litt ekstra brunfarge på toppen og! Resultatet når begge disse produktene har gjort nytten sin ; ah. Glød og brunfarge i ett! Tommel opp for Ready Set Glow ♥ Jeg elsker disse to produktene!

Ready Set Glow kan du kjøpe her til 719,- (Ordinær pris 898,-) 

Julekule nummer 2 ; READY SET PARTY!
– Om man skal på party og vil forberede seg litt! Jeg elsker å “klargjøre” meg for festen, kvelden før. Jeg er vel ikke alene om det? TanDropsen er som sagt en av mine favoritter, og har vært det siden jeg begynte å bruke den i sommer. Før man legger seg kan man blande noen dråper med TanDrops i Anti Agening serumet, som er fantastisk å bruke hver kveld for og forebygge. Og viktig, ikke minst! Hver kveld. Deilig å våkne opp litt ekstra brun i ansiktet til kveldens fest. I tillegg ønsker man kanskje å ha ekstra glød på kroppen også, så da kan man blande TanDrops i bodylotion og smøre de områdene man vil. Den er så naturlig og fin og gir en gyllen brunfarge. Ekstra glød er aldri og forakte.

Ready Set Party kan kjøpes her til 999,- (ordinær pris 1249,-)

Julekule nummer 3 ; READY SET RELAX!
Ja – så må man ikke glemme og slappe av ♥ Og det er jo den koseligste gaven å gi til noen man er glad i! Dagen derpå, eller bare i en hektisk periode med jobb, når man føler seg ekstra sliten og huden trenger med fuktighet. Ja, da er denne perfekt. Den hvite masken som man blander selv, som er iskald og deilig når man påfører – er også en favoritt hos meg. Man smører den på og lar den virke til den stivner (jeg lar den være på lengre fordi jeg synes den er svalende og deilig) så tar man den av igjen. Den er superherlig og en fin godbit å få under juletreet.

Ready Set Relax kan kjøpes her til 359,- (Ordinær pris 449,-) 

Til disse søte julekulene kommer jeg til å legge ved en liten personlig hilsen fra meg. Så om du ønsker å kjøpe en eller flere julekuler til deg selv, eller i julegave til en venninne – er det jo ekstra kos med en liten hilsen ♥

9 kommentarer
        1. Tenkte på kulene alene ja 🙂 Perfekt å fylle med f. eks. fakslodd og diverse annet gøy og gi til venninner i julegave <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg