Hvilepuls

15725705_10158458449640355_786732188_o15725534_10158469812250355_424341602_o15749090_10158469812320355_1042592125_oPysj fra Womens Secret / Sovemaske fra Cubus (barneavdelingen, hehe)

GOD JUL! Ville bare titte innom for å ønske dere alle sammen en herlig, og fredfull jul og romjul ♥ Håper julaften har vært fin hittil, og at dere får en nydelig julekveld med god mat, og kos med familiene deres!

Vi var oppe tidlig, hadde dynene i sofaen og så julefilm, samt Tre Nøtter til Askepott, før julefrokost. Nå slapper vi av og koser oss, det lukter herlig julemiddag her! Snart skal vi ta oss et varm bad i jaquzzien, og ute er det storm! Alltid storm her på julaften, og det gjør det bare ekstra koselig ♥ (Selv om snø hadde vært hakket bedre..)

JULEKLEM til alle dere, og takk for at dere klikker dere inn!

9 kommentarer
    1. Hei Lene, jeg lurte på hvor den sovemaska du har på deg komemr fra ? Jeg er på jakt etter en slik som du har på deg her 🙂

    2. Hei! Jeg viste datteren min på 4,5 år, og hun elsket den store bamse din. Hun sa: Mamma kan vi besøke henne? Du kan også bli med? Tror også hun har lyst på bamsen din. Hehe

    3. Heiii lene:)
      Det høres ut som om du har hatt en helt fantastisk jul med familie og venner:)
      Jeg ville bare takke deg for at du gir av deg selv, for ting du deler med oss, oppturer og nedturer. For at vi får lov til å lære deg å kjenne gjennom bloggen, og andre sosiale medier, for at du inspirerer og gleder.
      Du virker som en veldig jordnær og god person, og jeg gleder meg til å følge deg videre:)
      God jul og godt nyttår 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg