Hvilepuls og lille julaften

Heeeeei ♥ Nå har jeg litt dårlig samvittighet for lite oppdatering, men jeg håper dere har det herlig på lille julaften! I går kom jeg hjem til gjengen, og da var det var duket for sjømat med reker og kreps – og nesten alle var på plass i heimen. I dag har vi alle sovet lenge og spist felles frokost. Er så innmari hyggelig når alle er sammen. Og veldig viktig i denne førjuls og juletiden, vi er heldige som har hverandre ♥ Ellers idag har jeg vært på besøk hos min kjære Helen, jeg er jo fadder på datteren hennes Iben, sammen med Malene og en kompis som heter Mads – så idag var vi alle samlet der.

Mmmm!Kreps er så godt! Min favoritt er faktisk krabbeklør, men reker og kreps er NYDELIG det også. Jeg lagde meg nettopp gratinerte sjøkreps med smør, hvitløk, estragon, dillsmør og ost – det var helt vilt godt! Anbefales om dere skal servere forrett eller bare litt kosemat!

Ollie har blitt mye større enn sist og fått verdens søteste store ører! Ååå. ♥ I tillegg er han så snill, glad, kosete og sosial – en fryd å ha løpende rundt i huset. Gullet!

Så gleder vi oss til julaften i morgen, i kveld er vi slappe hele gjengen og koser oss hjemme med hver sine aktiviteter som matlaging, boklesing, og kos! Alt er heldigvis i orden hva gjelder gaver så i morgen er det bare en ting å gjøre ; NYTE!

GOD JUL til alle dere som klikker dere inn her. Det betyr så utrolig mye! Kjekt å dele litt av livet og hverdagen her inne med dere – det er så god energi og dere er herlige. TAKK!

Nyt dagen i morgen med de dere er glad i. Det er det som betyr noe ♥

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg har kjøpt den samme kjolen som du hadde på deg for noen uke tilbake siden. Den gule/gulle kjolen fra Zara. Du sa at du hadde klippet den kort. Jeg har og lyst til å prøve på det. Jeg har ikke tid til å sende den inn til en dame som kan gjøre det, så lurer på hvordan du gjorde det? 🙂

      1. Hei Sofie! Du jeg bare tok det på gefylen jeg 😀 Men det er kanskje lurest å måle det opp slik du vet det blir beint 🙂 <3 GOD jul til deg – og håper du får til kjolen! Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg