Hvilepuls

På mandag, kom jeg og Helen til herlige St Tropez. Jeg bestilte hotellet rett før vi gikk ombord i flyet til Nice. Om jeg skal beskrive stedet vi er på med få ord : Rolig, behagelig, stille, sjarmerende. Og stedet har sånn sjel, herlighet – jeg og Helen er helt i HIMMELEN! Oppe i en fjellside, med utsikt over frodige områder og sjø, bor vi. Helt for oss selv, på en helt magisk eiendom. Det var akkurat dette vi trengte nå. Bare trekke oss tilbake fra tjas og mas og senke skuldrene. Hotellet her har en unik sjarme og sjel, aldri bodd på et lignende sted. Det er bare helt.. Perfekt! Alle kriker og kroker av stedet har historie, og vi er helt blåst av banen uansett hvor vi beveger oss rundt. Ordentlig HERLIG. Rett og slett! Hotellet heter Villa Marie St.Tropez. (Check it out!!) Det var en venn av meg som anbefalte det, og jeg er så happy for at det var akkurat her vi endte opp.

Rommet er en historie i seg selv, skikkelig fransk, gammeldags og helt nydelig, med den skjønneste balkongen og den fineste utsikten. Å våkne til morgenkaffen der ute i går .. Det var perfekt start på feriedagene. Frokosten nøt vi i en skjønn liten bakgård med søte franske møbler, ferske croissanter, kaffe, frukt, omelett, nypresset juice.. Og etter frokost gikk vi ned til bassengområdet som bare er helt utrolig flott! Lå vi der og solte oss, slappet av, og leste hver sin bok.

Vi har leid bil, så jeg kjørte fra flyplassen til St.Tropez på mandagen, aldri kjørt  bil i utlandet før, hehe – men alt til sin tid -og det var jo ingen problem. Så vi har bil her, og på ettermiddagen i går kjørte vi rundt i St.Tropez, og inn til sentrum. Så utrolig koselig. På kvelden spiste vi på Brasserie Des Arts. Og idag skal vi henge på Club 55 hele dagen, det gledes ♥

Vil gjerne dele noen bilder med dere fra området her, og dagen vår i går
Drømmer meg bort bare jeg ser på bildene – håper dere har det fint. Nå skal det onsdagen nytes ♥