Hverdagssminke / del 1

Når jeg først har er i gang med å svare på ofte stilte spørsmål fra dere, og jeg likevel har fridag og god tid – hiver jeg meg rundt og lager ett hverdagssminke innlegg. Del 2 kommer allerede imorgen! Det er 4 ting jeg er super avhengig av, og som jeg bruker nesten hver eneste dag. Og det er :  Concealer, flytende foundation, øyenbrynspenn, og presset foundation. Jeg har begynt å bruke en del produkter fra Yves Rocher, i tillegg til de produktene jeg har fra coverbrands. Disse produktene er superbillig, og dere får til og med – 20 % rabatt på alt, så lenge dere bruker kode YRLENE Concealeren bruker jeg for å dekke under øynene, der er jeg alltid rød – trenger det dog ikke når jeg er i syden og blir brun osv, men ellers bruker jeg det hver eneste dag. Denne dekker helt fantastisk bra! Og koster kun 69,- (i tillegg får du – 20 %) Den er ganske drøy, og varer lenge. Dekker også andre urenheter i huden veldig godt. Du får den her. Jeg har fargen ekstra lys. Etter å ha påført concealer, har jeg alltid flytende foundation i resten av ansiktet, ikke for mye – bare litt, for å jevne ut. Denne er veldig god, lukter veldig godt. Den koster kun 89,- (i tilegg får du -20%) og du finner den her. Jeg har fargen aprikos. Jeg har brukt mange forskjellige øyenbrynspenner, nå i det siste har jeg brukt Isadora sin, og for en stund siden brukte jeg billion dollar browns fra coverbrands, og nå bruker jeg denne. Den er myk, kjempelett å påføre og har en naturlig, fin farge. Den koster 42,- ( – 20 % i tillegg) og du finner den her. Jeg har fargen cendré. Imorgen kommer innlegg om det pressede pudderet jeg bruker for å få ett plettfritt / naturlig resultat. Håper dere blir glad for sånne innlegg! Ikveld får vi besøk av en drøss med gode venner, her skal det skåles og vi skal kose oss masse! GOD LØRDAG :-* (annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg