Hverdagen uten vipper <3

Annonse i samarbeid med Nutrilashes


Jeg elsker elsker elsker hverdagen uten vippe-extensions, halleluja!! ♥ Merk mine ord : Det skal jeg aldri ha igjen. Er så befriende og ikke ha noe på øynene, være naturlig og få et mer åpent blikk. Føler meg så mye finere om dagen, både uten- og med mascara. Alt til sin tid, og det var helt på sin plass å fjerne vippene. Vippene var egentlig ganske fine når jeg tok av de falske, men jeg er uansett flink å bruke serum 1-2 ganger om dagen, for og styrke de og for at de skal bli litt lengre. Jeg brukte jo serumet mens jeg hadde de på også, så det er jo derfor de var så fine når jeg tok de av. Det er ikke noe tvil om at serumet fungerer.


Parallelt med dette så bruker jeg også serum på brynene i tillegg til at jeg går og farger de hver tredje uke. Brynene har blitt så mye finere på noen måneder men jeg har fortsatt en liten vei å gå for at de skal være helt 100% – men som brynsdamen min sier : Serum hver eneste dag, morgen og kveld og en god dose tålmodighet. Det har jeg hatt, og det er veldig gøy å se forskjell fra gang til gang når jeg farger de – de blir bare finere og finere, og enda mer fyldig for hver gang! Før brukte jeg 1 time hver tredje uke for å fylle på vipper, og nå bruker jeg et par minutter om dagen for å vedlikeholde de, og det føles jo veldig digg både ift tid og penger spart.

Dere får nå 50% på bryns- og vippeserumet fra Nutrilashes, ved å klikke her ♥

God søndagskveld, nå er det lasagne og Exit på denne frøkna!

8 kommentarer
    1. Hærregud så naturlig & søt du er uten de voldsomme vippene <3 Håper du fortsetter sånn 😉 #godtforbilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg