Hvem er egentlig Lene Orvik?

Vet dere hva! Nå har jeg så lyst å ta ett lite oppgjør med meg selv. Nå må jeg ta meg selv i nakken og riste meg selv litt! Jeg må klare å vise mer hvem jeg er til dere! Jeg har sagt det før, men nå må jeg ta ordentlig grep! Jeg vil vise hvem jeg er, jeg vil vise personlighet, humor, vise dere at jeg ikke tar meg selv høytidelig! Jeg vil vise at jeg skravler, ler, kløner og spøker – jeg vil at dere skal se “the real me” .. Venninne mine sier det hele tiden : Hvor er den Lene vi kjenner i sosiale medier? Hvor er hun? FINN HENNE FREM! Hehe.. Kanskje jeg skulle gjort om hele bloggen til en videoblogg? Hehe, neida. Men jeg skal være flinkere på videoer fremover.. Og faktisk, så har jeg ENDELIG klart å slippe meg løs på snapchat! YES. Jeg har alltid synes det har vært kleint og snakke inn i et kamera, men vet dere hva – når er det nok. Nå skal jeg vise hvem jeg er. Den blide, hyperaktive, klønete og lite høytidelige Lene skal frem! I går og i dag har jeg faktisk postet en del videoer, og jeg synes det er supergøy! Men vet dere hva som er det gøyeste av alt? JO, det er kommunikasjonen med DERE. At dere engasjerer dere, svarer, sender videoer og bilder tilbake, tilbakemeldinger – det gjør meg så glad og GIRET! Jeg fyker snart av stolen her jeg sitter, så engasjert er jeg.

Nå skal jeg og bloggen starte på nytt! Denne uken skal bloggen få seg en real overhaling, og kanskje jeg til og med skal lage meg en ordentlig youtube-kanal som dere kan følge for videoer etc? Jeg skal rett og slett få bloggen litt mer levende. Men det må jo være interessant også! Så her må jeg være flink, og kreativ.

Nå har jeg laget en liten videoblogg, hvor jeg viser dere litt av leiligheten. Greia med denne videoen er, at jeg kun filmet den en gang, ingen klipping, redigering eller tull, bare helt usensurert – og meg. Skravler og skravler, sier ting om igjen, Levi kommer tassende, Gard sier hei, jeg sier teite ting fordi jeg er nervøs i begynnelsen etc. Men det er sånn jeg vil ha det, for det er sånn jeg er! Og den Lene vil jeg vise dere fremover ♥ Vi trenger at denne bloggen får seg et løft! Så la oss starte på nytt. Blanke ark, nytt bloggdesign om få dager, mer videoer, mer personlighet, mer tett på. Og forhåpentligvis en enda bedre flytende kommunikasjon oss i mellom, det gir meg SÅ MYE. Og gud så søte dere er! Dere er så skjønne og gode, både her og på snap. På snap kommer jeg tettere inn på dere og det synes jeg er helt nydelig! La oss fortsette der ♥ Add meg på snap og spør meg om dere lurer på noe, send gjerne en video tilbake – det synes jeg er superhyggelig!

Pheew – nå hadde Orviken jaggu mye på hjertet her! La oss bare snurre film. Håper dere liker den! Husk å se den i 1080p ♥

Suss og klem fra familien Kvale, Orvik ♥

63 kommentarer
    1. JAA Lene!! Dette var skikkelig gøy å se! Synes ofte at ting kan bli litt tilgjort, men nå virket det som vi fikk se den ekte Lene! Gleder meg til å følge med videre! 🙂

    2. Hei Lene Har fulgt bloggen din siden du startet opp og har funnet masse inspirasjon fra deg, keep up the good work Lurte bare litt på om ikke vennene dine som du har vokst opp sammen med synes at det er litt rart at du plutselig snakker kav ålebyer etter en kort periode i Ålesund ?!? Akkurat dette skjønner jeg meg ikke på. “Sunnmørsk” og “romsdalsk” er jo to vidt forskjellige dialekter.. Kommer du nå til og slå om til “oslomål” ???

    3. Er tips for at den grønne planten din skal holde lengre er å ikke ha den ved siden av peisen. Når varmen når planten dør den lettere, du ser den lener seg vekk fra peisen 🙂

      1. Vi fyrer ikke i peisen på denne tiden av året, så det er nok ikke varmen som gjør det! Bare jeg som er håpløs hehe 🙂

    4. Liker det ;D Du og Espen på snapchat sammen er vanvittig moro, dere burde lage youtube videoes sammen =)

    5. Dette var gøy Lene 😀 Ikke kjedelig eller rotete film i det hele tatt. Bare kjempegøy video og du er jo bare så sprudlende og herlig 😀 Leiligheten din er jo bare helt fantastisk! Gleder meg til neste film av leiligheten kommer og filmer du tenker å lage generelt 😀

    6. Hei!
      Jeg har samme sofabord som deg (det lille fra Bolia), men sliter en del med flekker… Så ut som dere ikke hadde noen – hva gjør dere for å unngå det?? Vi kan ikke sette et eneste glass på før det er merker etter det – som ikke går bort!!!!

      1. Hei! Ååå? Iik, det har ikke jeg merket! Kanskje du burde ringe de og høre om det er normalt? Klemmer 🙂

    7. Utrolig gøy at du lager litt videoer for tiden! Bloggen blir da enda morsommere å følge med på. JA til flere! Jeg leser bloggen din et par ganger i uken, liker den kjempegodt <3 Foreslår forresten at du får med Gard på "The boyfriend tag" en gang, det ville vært så søtt og morsomt! :p

    8. Hei! Guri så koselig dette var! Du er jo så skjønn.
      Jeg har ikke grønne fingre, men to knep er masse(!) vann hvis den er så vissen. Skal planten være stor og stolt ville jeg lagt oppi litt (grønn) plantenæring. Du kan få tak i noen små sticks på blomsterforretningen til 40,-. Kjempeenkelt 😉

      Hvor kjøpte du hyllene? De var veldig kule 🙂

      1. Hei <3 Takk! Ja, den får så mye vann at kanskje jeg har druknet den 😀 😀 Haha.. Plantenæring er sikkert tingen, takk <3

    9. Jaaaaaaa til mer sånt her!! Elsker å se mer til personligheten din samtidig som du inspirerer på interiør og moteplan 😀

    10. Nei, guri altså – for en skjønning du er! Dette var et ordentlig løft på bloggen. Og så artig at det blir litt hverdagsinnslag med kjæreste og fin vofs! Ikke minst – leiligheten er jo selve drømmen. Dere har virkelig vært flinke!

    11. Dette var så gøy å se! Du er jo så herlig og sprudlende. Blir glad av å se på Ja, til flere videoer fremover! Syntes det er så gøy å følge deg både her og på snapchat, humøret og utstrålingen din smitter alltid. Fantastisk flott leilighet dere har- du har utrolig god smak! Også er det så koselig å få se lille Levi innimellom. Har en toller selv, verdens fineste rase god søndagskveld til dere!

      1. Tusen takk snille 🙂 Levi vettu hun er med <3 Kos deg og ha en fin uke! Hils tolleren din fra Levi 🙂

    12. Såå gøy med videoer!! Ja til fler. The Boyfriend TAG hadde vært gøy så vi kunne blitt litt kjent med Gard også 🙂 Bare søk det opp på YouTube!

    13. Dere har fått det såå flott!! digger at det ikke bare er hvitthvitthvitt, men delikate farger også 🙂 og kjøkken”øya”…. eeelsker den!!
      Lurer litt på hvordan det blir når dere lager mat og ikke har ventilatorhette, blir det mye “matos” i kjøkkenet/spisestuen da?
      Stooor klem, og liker at du er mer “degselv” både på blogg og snap, tommel opp! :*

      1. Hei 🙂 <3 Takk! Vi har ventilator i platetoppen, den rundingen på midten <3 Funker supert! 🙂 Klem

    14. Hvordan trivdes du på Tjuvholmen?

      Vurderer å legge inn et bud på en leilighet der nå, men er redd det er et dødt område i vintermånedene og mye pensjonistnaboer som klager på fest… Hadde vært kult å høre din mening 🙂

    15. Så gøy, filmen virket veldig naturlig og var artig å følge med på 😀 Føler vi fikk se en ekte deg, og litt rundt hvordan dere har det sammen. Og leiligheten var skikkelig smashing! 🙂 Gleder meg til del 2 og følge med på videre videoer her og på snap! Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    16. Kjempe bra film Lene <3 Det er så gøy å se Lene live. Livlig, inspirerende, morsom, vakker med en gooood dose humor , selvironi og ett skikkelig arbeidsjern. Du er bare rå! Viser masse flott personlighet og er virkelig ett forbilde <3 Ja til flere videoer. Ha en fantastisk dag flotte deg 🙂

    17. Kjempe hyggelig at du lager slike videoer 😀 Blir i så glad humør! Men låg merke til at du hadde noen svarte runde knagger(?) på veggen i stuen. Hvor har du kjøpt dem, og heter de noe spesielt i tilfelle jeg kan finne det andre plasser?

    18. Skikkelig gøy med video! Utrolig nydelig leilighet! Vil gjerne ha mer av dette! Gøy i eksamenstiden 🙂

    19. Ble i godt humør av denne vidoen! Du er så skjønn og herlig. Gleder meg til å se mer av den fantastiske leiligheten deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg