HVEM ER DERE?

Nå har jeg blogget i ca 4 mnd, og føler dere vet en hel del om meg og mitt liv.. Så nå vil jeg veldig gjerne vite litt om hvem dere er? Jeg setter så utrolig pris på dere, og på alle de positive og koselige kommentarene dere legger igjen til meg, dere er jo verdens søteste. Jeg er faktisk kjempe nyskjerrig på hvem dere er, og synes det hadde vært veldig spennende om dere hadde villet svart på disse spørsmålene for meg?

Hvor er du fra?
Hvor gammel er du?
Hvorfor leser du bloggen min?

Jeg kommer også til å velge ut 5 heldige vinnere, som vil få et solkort fra brun og blid til en verdi av 100,-
Dette for å vise hvor mye jeg setter pris på dere.
(Fyll ut både navn og mail adresse når dere legger igjen kommentar, så vil de 5 heldige vinnerene bli kontaktet i løpet av uken.)

Gleder meg til å høre fra dere!

Stor suss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg