Hva skjedde med radiostemmen?

Jeg kjenner jeg vrir meg innvendig når jeg hører min egen stemme på radioen.. Det verste er, jeg er jo egentlig romsdaling – født og oppvokst på en øy utenfor Molde. Greit nok at jeg har bodd i Ålesund i snart 8 år, men å legge totalt om til sunnmøring når jeg var på lufta? Hehe.. Jeg må le litt av meg selv, hva skjedde? Jeg har litt blandingsdialekt, og sier både e og i (jeg).. Men på intervjuet i dag var det ikke ett snev av romsdalsdialekten min..
Jeg er rar, det er ikke lov å mobbe – jeg er fullt klar over det selv.


Mikrofonen er jo nesten like stort som hodet mitt, jo..

Har ikke fått lydfilene selv enda, så om dere vil høre intervjuet,
må dere gå inn HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg