Husmannskost!

Hei skjønninger! Nå er både Sander og Oda dratt hjem, føler oss litt ensomme her vi sitter.. Kjekt med småsøsken på besøk. Vi har koset oss hele helgen med god mat, filmer, kake, snop, you name it. Vi har sikkert lagt på oss noen kilo i løpet av disse dagene.. Hehe. I går laget jeg forresten scampi i hvitløksolje, det var SÅ godt! Glemte å ta bilder, men skal gi dere oppskriften neste gang jeg lager det.
Idag derimot, laget jeg skikkelig husmannskost til middag. Potetball (nå skal det sies at jeg ikke laget ballen fra grunnen av da..) med kålrabistappe, pølser og bacon – mmmm, nydelig søndagsmiddag! Så nå blir det å grave seg ned i sofaen, og bare slappe av resten av kvelden.
Vet dere hva dere MÅ prøve? Jordbærsylte på potetballen, å hjelpe meg – det ER SÅ GODT!
Kos dere videre denne herlige søndagen. -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg