Hurramegrundt

Tittei i kveldsmørket .. Jeg fant akkurat sengen, på akkurat samme tidspunkt som igår. Nemlig, litt for sent. Vi snakker tunge øyelokk idag også. Dagen idag har gått i ett fra klokken 07.00 til nå. Og jeg har nesten ikke hatt en pustepause. Hverken til å blogge eller tenke på andre jobbrelaterte ting enn den ene tingen jeg holder på med om dagene. (Derav overskriften, hurramegsunrdt det går unna) Men! Jeg har hatt en av de kjekkeste dagene på veldig lang tid, jeg koser meg jo som oftest – men idag har dagen gjort ekstra inntrykk på meg. Jeg er så glad over hvor mye jeg får lov til å oppleve, og at ingen dager er like. På fredag er jeg tilbake til normalen igjen, så da lover jeg å ta igjen det tapte. Sånn har jeg sett ut ihvertfall deler av dagen. Faktisk Cubus fra topp til tå idag! Ville uansett bare innom for å gi lyd! Men nå er det drømmeland på denne frøkena. Sov søtt ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg