Hurra, påskeegg!

GOD HELG til alle dere. Etter joggeturen tidligere idag – tok jeg 20 minutter solarium. Har også fått gjort unna en del ting, blant annet så har jeg vært hos regnskapsføreren min, handlet inn noen få ting jeg manglet til antrekkene mine, og vært på AMFI Moa og jobbet. Nå skal jeg jobbe litt til. Så mye for den fridagen, right? Kofferten er ihvertfall ferdigpakket, og middagen er i magen – så får vi se hva kvelden bringer. Flyet til Gran Canaria går klokken 13 imorgen, så da kan vi tillate oss og sove litt lenge imorgen. Øredobber fra Gina Tricot // Jakke Zara // Bluse BIK BOK. Da vi kom hjem idag, skjedde det noe ganske søtt – for både jeg og Rolf Ivar overrasket hverandre med påskeegg! Litt på forskudd, siden vi drar til Gran Canaria imorgen. Da er det lov å jukse litt, for vi må jo ha med oss påskeegg med norsk godteri i bagasjen? Spørs bare om vi klarer å holde fingrene unna fatet til det blir påske på ordentlig da? . . Kan hende vi tjuvstarter litt på flyet imorgen, har leid oss to filmer på iPaden. Gleder meg til kosetid på flyet! Det er alltid hyggelig, glemmer litt av at jeg er redd da. Håper dere også får påskeegg som dere kan kose dere med! Det fortjener dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg