Hurra for dere!

Så utrolig kos og komme hjem til så mange søte kommentarer fra dere. Smiler fra øre til øre jeg, har lest gjennom hver og èn. Gøy å se hvor godt dere faktisk kjenner meg.. Spesiellt gøy er det at mange av dere kommenterer ting som inkluderer pappa, hehe.. Hvor godt jeg liker maten hans, og hvor flink han er å lage mat osv.. Han ble ganske stolt da jeg ringte og fortalte det, hehe.. Dere er så koselige !!
Det slo meg idag da jeg kjørte på jobb, herregud – jeg har nesten 10.000 lesere!! Det er HELT sykt ! Jeg er fra Midsund som har 2000 innbyggere, sykt å tenke på at jeg har 5 ganger så mange lesere som det bor på Midsund, ahh – GØYYYY!!! Dere er jo bare verdens beste!

Nå har jeg nettopp trykt i meg en wienerpølse, litt mat i magen før Zumba! Så skal vi kose oss med taco og håndballkamp senere ikveld. I helgen skal jeg forresten besøke min kjære mamma og lillebror. Gleder meg!!

Alt fra BIK BOK / Veske Modekungen.

Ha en finfin dag søte dere! Puss & suss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg