Hudpleie innenfra

Annonse i samarbeid med Oslo Skin Lab


Hei og hopp og du glade torsdag! Idag kommer Henriette og bebis på besøk og jeg er i himmelen av lykke ♥ Jeg har også laget en aldri så liten videosnutt til dere hvor jeg snakker om min daglige dose av kollagenpulveret The Solution. Kollagenetpulveret The Solution er enkel og effektiv hudpleie innenfra, som forebygger aldring og reduserer linjer, rynker og cellulitter. Hos meg har det allerede gitt effekt ved at huden har blitt glattere og jevnere. Du kan lese mer om resultatene jeg fikk fra hudscanningen her. Èn ting er å forebygge rynker og linjer med gode og sunne rutiner, samt god hudpleie – en annen ting er å forebygge rynker og linjer innenfra, og begge deler er vel så viktig og ting man kanskje ikke alltid tenker på. Håper dere vil klikke dere inn på videoen ;

Når det kommer til å implementere kollagenpulveret inn i daglige rutiner, så må man gjøre det som fungerer best for en. Jeg liker å ta det i kaffen på morgenkvisten, eller blandet det ut i sitrusvann. Den er enkel å oppbevare hjemme samt å putte i vesken når man er på farten!

Som vanlig gir jeg dere 65% rabatt på første pakke, og på de neste leveringene får dere 30% rabatt. Det får dere ved å bruke denne linken. En sånn pakke inneholder nok collagen til 28 dager. Dere kan lese mer om studier utført på The Solution her.

9 kommentarer
    1. Fin du er! Hvilken størrelse har du i blazeren og hvilken leppestift har du på i videoen? 😀 Klem

    2. Hei, jeg husker at du i fjor fortalte at du var plaget av pigmentflekker. Det ser ut som du ikke har disse lenger. Har du blitt kvitt dem? Isåfall: Hvordan?? Hilsen en som er ganske plaget :´)

      1. Hei! Det er en god stund siden nå, så jeg husker dessverre ikke. Men jeg synes og erindre at de var litt små i str faktisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg