Høy puls

God morgen! Idag blir en spennende dag – i går var jeg nemlig ute og kjøpte inn alt utstyr til veggen bak sofaen i stuen! Så dette skal jeg sette i gang med nå, og samtidig med det- så lager jeg en vlog som jeg gleder meg til å dele med dere litt senere ♥

Ohh so serious! Dette er meg i går, rett etter at jeg gjorde dette ;

I går tok jeg ett, eller ganske mange steg utenfor komfortsonen min – egentlig litt mot min vilje – men Viola (min søte og til tider TULLETE agent) nærmest tvang meg til å være med. Men av og til må man vel pushes litt også! Det var ikke mye jeg skulle bidra med – men nok til at pulsen var så høy at jeg fikk “press” i halsen rett før jeg skulle på.

Vi var 4 stykker som holdt foredrag på Social Media Days, foran 700 mennesker. Heldigvis var vi sammen – men man får jo den samme reaksjonen i kroppen når man skal gjøre noe man ikke er vant til. Jeg mister meg selv helt jeg, tror bare munnen går på autopilot mens resten går i dvale- eller noe sånt! Jeg skulle i grunn bare snakke om hva som er oppskriften på et godt samarbeid mellom kunde og influencer- ikke noe revolusjonerende akkurat, men for mange kunder i bransjen så er ikke dette selvsagt, nettopp fordi de ikke har brukt influencere som markedsføring enda. Vi holdt foredraget vårt på Oslo Kongressenter og feiret med spekemat på “Håndlaget” på Youngstorget etterpå – utrolig kult sted! Anbefales.

Fant meg en trapp og tvingte Viola til å knipse noen bilder, da vettu.

Igår hadde jeg på meg blazer fra Mango (tror dessverre den er utsolgt) Sko fra Zara, tights fra H&M, og belte fra Maud. Brillene er fra Balmain/Specsavers og veksen fra.. Ja. Dere vet. Sett den føøøør osv!

Nå skal jeg sette i gang med mitt lille- og spennende prosjekt! Gleder meg ♥ Og millioner takk for engasjementet på forrige post! Har skummet meg gjennom alle kommentarene, men gleder meg utrolig til å kose med meg en kopp kaffe senere og lese gjennom alle! Dere er noen godinger ♥

21 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg må bare spørre, hvilken farge har du på veggene i den nye leiligheten din? Er det maling eller tapet? Jeg er midt i et leilighetsprosjekt, så hadde vært super-takknemlig om du svarte 🙂 Klem

    2. Hei Lene!
      Jeg bare lurer på noe: har venninnene dine like fin leilighet som deg? Tjener de like godt som deg? synes du at venninnene dine sine leiligheter er like fine som din? Og hvordan bor de i forhold til deg? Hus? Leilighet? Tenker da typ Renate, Hege, Maria, osv

    3. Jeg leste tilfeldigvis en kommentar du hadde svart til en annen person her om at vi bare er mennesker. Kan du lage et innlegg om nettopp dette? Hvordan vi alle gjør dumme ting innimellom, f.eks. sier litt for mye om noe som burde blitt med tankene, å dra opp gamle hendelser i en krangel, avvise en vi egentlig liker, å stalke og bli sur på exen uten grunn, og hvordan man kan håndtere det og hente seg inn igjen etterpå uten å føle at man er en dårlig person pga tingene man har gjort? Eller litt generelt om hvordan du tenker for å unngå dårlig samvittighet generelt sett, f.eks. det å ta egne valg uavhengig av samvittigheten din overfor andre? Om det gjelder å flytte fra stedet familien bor, gå en annen vei enn bestevenninnen sin eller si opp en jobb med gode kolleger for å prøve noe nytt. Dette er ikke ment negativt, men jeg syns de tankefulle innleggene dine er aller best når du viser de på video. Jeg syns du viser deg mer reflektert når du snakker om det enn det du gjør skriftlig, og håper du kan lage en vlogg om dette! Jeg syntes bloggen din var på topp for 1 års tid siden, da du hadde videoer om tanker, sangvideoer og videoer der du viste ulike antrekk! I tillegg til å vise hvor selvstendig du var etter et brudd og at du kom deg på trening og satte deg mål:) Du burde vurdere jobb innen motivasjon for andre, det hadde du passet godt til <3 Kanskje du kan bruke bloggen din til å formidle enda mer av dette:) Hvordan rekke alt, hvordan motivere seg til å få gjort ting på kjipe dager, hvordan snu tankene sine etc

    4. Brillene fra Specsavers/Balmain, er ikke de etter et samarbeid? Synes jeg husker et reklameinnlegg fra tidligere.Tenker du burde merke innlegget som annonse:)

      1. Det er jeg litt usikker på – og det var Forbrukerombudet usikker på også, når UI var i møte med de forrige uke. Siden kampanje-perioden er over og jeg ikke får betalt for dette innlegget så burde det egentlig ikke merkes, tror vi… Men dette skal jeg dobbeltsjekke slik jeg er sikker 🙂

    5. Heier på deg☺️ Tommel opp for å gjøre ting som utfordrer! Går helt ut av meg selv i lignende situasjoner, og du stod foran 700! personer. Godt jobbet

      1. Tusen takk snille! Ja, det er en forferdelig følelse der og da 😀 Klarer ikke kontrollere meg 😛 Men gøy etterpå! 🙂

      1. Hei Ane! Den så jeg, jeg bor jo ikke i den leiligheten lengre, men det ligger bilder ute om du googler Lene Orvik + gang 🙂 Klemmer!

    6. Hei! Du er alltid såå fin på håret 😀 Jeg har også midtskill og ca like lang lengde. Lurer veldig på hvordan du får “fronten”/håret som rammer inn ansiktet til å ligge på den måten? Når jeg prøver med min MAST-stav blir det liksom stående mer vekk fra hele ansiktet Tenker særlig på området/håret rundt pannen. Tips tas i mot med takk!

      1. Heii! 🙂 Du – det skal jeg fortelle deg. Om morgenen sprayer jeg “toppen” av håret med vann, og føhner det ned i pannen, skjønner? Da legger det seg litt “tett” 🙂 .. Ja. Ikke noe mester i å forklare jeg, da.. Tror hemmeligheten med MASTEN er og ikke krølle så lenge, jeg har håret rundt i kanskje 3 sekunder, så det blir mer Bølge enn krøll 🙂 Prøv det <3

    7. Hei Lene! Vil bare si at jeg elsker bloggen din, men savner sangvideoer (du har ekstremt fin sangstemme) og litt antrekksvideoer (du er til stor inspirasjon)! 🙂 Håper du får tid og lyst til å dele flere videoer med oss lesere! Ha en fin dag, skjønne deg! <3 klem

      1. Å søting 🙂 Jeg tenkte på det nettopp- at guuud jeg vil synge igjen! Men jeg må finne en sang som passer stemmen min og det er sjeldent jeg finner 😀 Haha.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg