How’s your hair : Min hårhistorie

Vi jenter er jo ekstremt opptatt av hår, hårfarge, hårlengde og ja .. Alt som har med hår og gjøre rett og slett.. Jeg har gjort mye forskjellig med håret mitt opp igjennom, og det er alltid gøy å se tilbake på alt jeg har prøvd. Jeg har laget en hårhistorie på Pantene sine sider, og håper dere vil gå inn å lese om hvordan håret har fått gjennomgå opp igjennom årene, hehe .. Alt fra gulbleket til rosa/rødt, og skamklipt lugg.. Jeg må le! Haha .. Jeg hadde til og med guttekort hår med piggsveis som var laget av … Sukkervann. Mamma og tantene mine holdt på å få hjerteinnfarkt! Haha, huff huff .. Men som sagt, morro å ha noe og se tilbake på. Artikkelen kan dere lese her. Også er jeg veldig nyskjerrig på om dere har gjort sprøe ting med håret dere? Ting dere gjerne skulel vært foruten? Jeg mener, se på bilde nr to her … Altså, really?! TO STRIMLER med hairextensions?! Hahaha. Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg