How to surprise on Valentine

Deler av innlegget er annonse

På lørdag er det Valentine, noe sikkert absolutt alle vet fra før, så skjønner ikke hvorfor jeg opplyser om det? Uansett, det må jo feires på et vis, må jo gjøre litt stas på denne kjærleiken. Enten det er til kjæresten, mannen, et familiemedlem eller en venn. Det er jo litt koselig da ♥ For min del skal jeg faktisk feire bursdag den dagen, jeg har jo bursdag om.. Wait for it : TO dager. Er som et lite barn. Enda.. Men planlegger jo likevel selvfølgelig å gjøre litt stas på kjæresten min tidligere på dagen selvom ♥

v
Her er noen tips fra meg til hva dere kan gjøre for å overraske kjæresten på lørdag :

♥ Stå opp før han, og lag en kreativ og nydelig frokost til han på sengen

♥ Sett på litt hyggelig musikk, gjerne inne på soverommet om du kan det (Kan anbefale Bon Iver)

♥ Lag små lapper til han hvor du skriver fine ting – som du plasserer litt overalt gjennom hele dagen, feks på speilet på badet, i kjøleskapet, der hvor han har tannbørsten sin, under fjernkontrollen (strategiske plasseringer med andre ord, der du VET han kommer til å finne de, hehehe)

♥ Kjøp noe nytt til deg selv, som han liker – og setter pris på

♥ Kjøp noe til han, trenger ikke koste all verden, tanken som teller

♥ Lag en kaffe til han utover dagen, og stikk i han noe sjokolade (det gliset du får da er uerstattelig)

♥ Kjøp yndlingsølen hans, og legg de som en overraskelse i kjøleskapet til kvelden kommer

♥ Planlegg en lunsj og et glass vin ute – bare dere to

♥ Bestill kinobilletter (til en typisk guttefilm som du egentlig ikke vil se, baaare for å gjøre han fornøyd)

♥ Lag en god middag med vin til (gjerne favorittretten hans)

♥ Overrask han med massasje

♥ Pynt deg litt ekstra, gjør deg fjong på håret og ta på en deilig duft

♥ Fortell han gjennom dagen hvor mye han betyr for deg, og hvor glad du er i han.

♥ Sist men ikke minst – gi han noen timer alene hvor han kan kose seg med en øl, chips og playstation med guttene – eller lignende.

Årets Valentine duft – Versace Yellow Diamond ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Unn deg denne friske parfymen til Valentine, og overrask kjæresten med en ny duft. Det setter han alltid pris på ♥

Og – et lite tips : Alle krystall parfymene (30ml) fra Versace koster ordinært 425,- men er satt ned til 295,- før Valentine. og kan kjøpes blant annet hos Kicks, Skin Tonic, Fredrik&Louise, Cosmetique og enkelte frittstående parfymerier.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Håper dette var tips dere satte pris på. Del gjerne deres how to surprise on Valentine tips med meg og de andre som leser bloggen også ♥

13 kommentarer
    1. Dette var mange fine tips, takk for det. Selv skal jeg og samboer på Fifty Shades… Noen fler, hehe :)Har et spørsmål ang Castor oil. Hvor får du tak i denne, og hvilken bruker du? De apotekene jeg har vært innom er utsolgt. Ha en fin kveld Lene 🙂

    2. Fine tips..Hadde jeg bare hatt kjæreste..Det har jeg ikke. Begynner å bli leeenge siden nå faktisk. 6 år..Iiik! Jaja – han dukker vel opp en dag, tenker jeg. Håper jeg..høhø..Men du..Hva med å lage et lignende innlegg hvor du skriver ned tips til gutta også..Sikkert ikke mange mannfolk som leser disse bloggene, men kjekt for gutta også å vite hva de kan gjøre for jentene sine. Du vet jo selv hva du liker og setter pris på, så hvorfor ikke lage et sånt innlegg hvor du bruker dine ønsker som eksempler? Hadde vært gøy å lese det også, så ikke gutta tar det for god fisk at det er bare jentene som skal stelle i stand hele tiden 😀 Eller hva mener du? :)Men veldig fine tips altså..Det er liksom på stunder som dette jeg skulle hatt meg et mannfolk..Trur jeg må ta å jakte litt snart!! 😉

    3. Så herlig innlegg Lene! Skal absolutt ta til meg noen av tipsene dine! 🙂 Thanx! Hørte at Lise kommer nedover også – så koselig!!!! Herlig med bursdag!!! Sprek klem fra Camilla

    4. Hei Lene! Flott innlegg, morsomt å lese 😀 jeg lurte på om du ville lage et innlegg med tips til bikinier fra VS, og gjerne om du har noen tips når man bestiller fra den siden? 🙂 (dersom noen av bikiniene du har fortsatt finns der, må du gjeeerne linke til dem. Du har såå mange fine!)Ha en flott kveld videre, fine deg 🙂

    5. Hei Lene!Ser du bruker FujiFilm kameraet. Jeg har samme, men sliter med å få gode bilder. De blir enten for lyse, eller for mørke. Hvordan blir bildene dine så klare?Klem 🙂

    6. Hei 🙂 tungvindt å lese bloggen din pga den nye plattformen du har valgt. Har pleid å lese bloggen daglig, men blir slitsomt for tiden pga det hvite som tar plass. Kommer heller ikke opp klokkeslett. Savner å lese bolggen daglig. Ikke ment som kritikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg