HOW TO STYLE IT

EGENREKLAME

På torsdag lanseres kolleksjonen i butikker over hele landet, samt på www.bikbok.com kl 10.00 ♥ For to uker siden var jeg som sagt hos Bik Bok som gjeste-stylist og satt sammen noen av favoritt plaggene mine fra kolleksjonen. Senere har de hatt modell i studio, gjort hår og makeup og jeg synes bildene ble så fine. Dere har jo sett hvordan jeg selv bruker kolleksjonen, men her er noen flere stylingtips fra meg til hvordan dere kan bruke plaggene sammen. Hope you like it!

Skjermbilde 2015-10-13 kl. 15.38.05 kopiSkjermbilde 2015-10-13 kl. 15.38.24 kopiSkjermbilde 2015-10-13 kl. 15.38.44 kopiSkjermbilde 2015-10-13 kl. 15.39.12 kopiSkjermbilde 2015-10-13 kl. 15.39.29 kopiSkjermbilde 2015-10-13 kl. 15.39.49 kopi
Imorgen er det lanseringsevent på Karl Johan fra kl 18.00 – håper å se dere der. I kveld er jeg som sagt i Sandvika ♥ Dette er gøy!

Stort SMIL Lene

25 kommentarer
    1. Aaah, kolleksjonen ser SÅ fin ut, og jeg har gledet meg siden dag en jeg så klærne til å få tak i noen av godbitene. Derfor må jeg si jeg ble utrolig lei meg da jeg oppdaget at man ikke kunne få bestille plaggene på nett før kl 10, i motsetning til kl 00.00 som det har vært tidliger. Jeg er nemlig på jobb da, og har ingen mulighet til å verken få bestilt eller handlet i butikk på den tiden, og averfaring må man sitte klar for å få tak i det man ønsker seg 🙁 :(Uansett, lykke til, og gratulerer med nydelig kolleksjon 🙂

    2. Såå gøy, Lenemor! 🙂 Masse lykke til. Du er så flink, gleder meg til å se plaggene dine pryde butikkene 🙂 Eg er klar for å handle, hihi.. “Last week” innlegget var koselig å lese, fortsett med det <3

    3. Hvilken størrelse har du i den semskede buksen? Jeg er litt lavere enn deg men cirka like bred. Jeg skal så shoppe mange av dine favoritter når det lanseres på torsdag, men er usikker på størrelse. Du er så flink Lene 🙂

    4. Hei! :-)Kommer alle klærne til salgs i morgen på Karl Johan ? Eller er det bare et utvalg ? Bor ikke i Oslo, men har tenkt å ta meg turen enten i morgen eller på torsd.Lykke til med lansering!- Camilla

    5. Åhhh! Så flik du er, lurer på om det finnes noe liste over hvilke butikker som får inn kolleksjonen? O:)

    6. Hej frøken! : ) Jeg kommer på Karl Johan i kveld! En annen ting: Når kommer del to av hvilke apper du har på telefonen? 🙂 Klem.

    7. Har lett lenge etter et innlegg/reportasje der alle klærne er tatt bilde av. Men når jeg googler er det meste som kommer opp fra første og andre kolleksjon. Kan du linke? Vil så gjerne se alt før det blir lagt ut for salg slik at jeg har litt tid til å tenke på hva jeg eventuelt ønsker meg:D <3 Det ullsettet i to farger forresten, finnes det bilder av det??

    8. Hei!fant ikke den grå fløyels skjorten noe sted jeg. På sandvika sa de at de trodde det var noe feil med produksjonen fordi den fikk de ikke i det hele tatt. Er det noe som vil komme i ettertid? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg