How to do : Donut

Annonse Mange av dere har spurt om ikke jeg kan vise dere hvordan jeg lager den ballen jeg ofte bruker, på siden. Og til det bruker jeg en donut. Jeg pleier å bruke den største størrelsen, men i dette innlegget har jeg brukt en litt mindre – som jeg også likte veldig godt. Til hjelpemidler, bruker jeg disse produktene : En god foaming treatment mask, dry conditioner og hairspray til den absolutt siste finish. Masken har jeg i mens håret er vått, og dry conditioner sprayer jeg i håret mens det er tørt for at det skal bli glansfullt! Foaming treatment mask finner du her Dry Conditioner her Hairspray her Donut her Tangleteezer hårbørste her (jeg har den i flere farger, den er så liten og snerten å ha med seg i vesken, også er den så lett. Coverbrands kjører en hår-kampanje nå, hvor det er – 20 % på alle disse hårproduktene samt en rekke andre produkter, og utvalget kan dere se her. Fremgangsmåte : 1. Stram håret på siden, og sett i en strikk – la det være igjen litt lugg på begge sider, mest lugg på den siden som donuten skal være. 2. Legg donuten over hestehalen. 3. “Brett” håret over donuten og ha en strikk over donuten for å feste håret. 4. Snurr håret som er til overs slik det blir “mindre” og fest det ved siden av donuten med små klemmer. 5. Avslutt med en god hairspray, og lag krøller i luggen om du ønsker det. Resultat : Synes dere det var lett å forstå? Er så glad i denne frisyren, veldig fin når man skal pynte seg litt ekstra, til fest, bryllup eller selskaper, fin til både kjole, skjørt og en fin topp + bukse. Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg