Hovden bound

Annonse

Torsdag! Og her går det i ett bankende kjør før privatvisning. Spennende! Imorgen blir det endelig litt lave skuldre, da skal jeg og en gjeng nemlig på fjellet, og nærmere sagt Hovden ♥ Aldri vært på Hovden før, og er så spent – har alltid hørt mye godt om Hovden, så nå gleder jeg meg til å prøve det ut. Vi blir hele 8 stykker som skal bo på en 9 manns hytte på Hovden Høyfjellssenter. Det blir meg, noen fra United Influencers, venner og venner av venner – så dette blir MAGISK. Det er meldt fint vært også, så dette blir tipp topp!

Klar til avreise jeg, altså!
Vi er så heldige at vi har blitt invitert, og de har laget et supermorsomt program for oss, slik vi skal få ordentlig utbytte av helgen. Så forstår jeg jo også at det er skirenn der i helgen, og hører rykter om at det er sinnsykt god stemning. Er det mange av dere som pleier å dra til Hovden? Evt som skal dit i helgen?

På planen står både alpint i skibakken, langrenns tur, skirenn, afterski, middag, tur med hest og kjerre, og spa på badelandet der, og jeg gleder meg som et lite barn til dette. Er allerede i gang med pakkingen, og begynner å komme i ordentlig fjell-mood! De har mange fine aktiviteter på Hovden, og de kan dere lese litt om her. Kjekt å prøve noe nytt for de som ikke har vært der før. Jeg skal lage film fra helgen, så da får dere bli med litt dere også ♥

I bagen blir både langrenn og alpint utstyr med. Veldig glad i både rødt, blått og hvitt, samt svart og hvitt som en kombinasjon. Og så er det jo litt gøy med rosa som popper litt også!

SKI WEEKEND ON THE MOUNTAINS
Hvit lue G-sport / Svart lue COS / Marius genser er hjemmestrikket / Alpinbukse fra Bergans/ Resten av klærne fra Bjørn Dæhlie / Skoene er Moonboots /Brillene er fra Manesteen Aker Brygge /Tightsen jeg har på er Adidas / Tøflene fra Uggs / Ørevarmere H&M og vottene husker jeg ikke ♥

Sleng på noen Hovden tips om dere har da, da blir jeg glad!

Klemmer i fleng!

16 kommentarer
    1. Fjellgarden er kjempe koselig! Jeg har hatt hytte på Hovden siden jeg var kjempe liten, og besøkte ikke fjellgarden før sist vinterferie. Der skjer det alt fra afterski og fest, til servering av mat osv.. Jeg vet ikke helt om det skjer noe der hver helg , men du kan jo sjekke ut nettsiden:
      http://www.fjellgardenhovden.no/

      Veldig koselig, og litt annerledes. Den ligger også i gåavstand fra Hovden Høyfjellssenter 🙂 Også er kafeen Food for your mood veldig koselig. Også burde dere dra opp i Lodgen å spise. Det var hvert fall noen tips 🙂

    2. Så gøy! Blir nok en superfin helg, det er jeg helt sikker på! Her blir det jobb for det meste, men skal i 50 års dag på lørdag, så det blir kjekt! Og så blir det middag hos mormor og morfar på søndag – beste jeg vet <3 Lykke til med visningen i dag! Stor klem

    3. Skjønne Lene! Blir så i godt humør av deg:) Hva heter sangen som du har brukt i flere vlog- innlegg?? Et eller annet: You got that feeling…Ha en fantastisk helg på Hovden!

      1. Heia <3 TAKK snille. Og jeg av sånne kommentarer som dette! Sangen heter Syn Cole – Feel Good 🙂 Finner den bare på youtube! 🙂 KLEM

    4. Hei!
      Jeg så at du var i NY for litt siden, kunne du skrevet et innlegg med steder du anbefaler Æ spise, hvor det er best å shoppe osv (helst litt billigere butikker og vintage) 🙂

    5. Så gøy! Har vært en del ganger på Hovden, veldig fine trekk og fine løyper, har desverre ikke så mange tips, da vi pleier å bare kose oss på hytta etter skituren/bakken 🙂

    6. Hei Lene!
      Så gøy at dere skal til Hovden 😀 Jeg er derfra, men studerer i Kristiansand så er dessverre ikke hjemme i helgen… Det er helt fantastisk stemning der oppe nå, med Hovden Tour i morgen og hele pakka, kos dere masse på finefine Hovden!

    7. Mange digge plagg, kjenner jeg er sååååå klar for Geilo i påsken. Skal handle masse nytt skitøy så disse tipsene kom godt med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg