Houston, I HAVE A PROBLEM

Hvor er passet mitt, hvor er passet mitt, HVOOOOR ER PASSET MITT?! Jeg friker ut i skrivende stund, jeg finner det ikke – og kan ikke klare og huske hvor jeg har gjort av det under flyttingen! Jeg brukte det sist i August da vi var i Kroatia, og siden skal jeg innrømme at jeg ikke har sett det. Wræææl! Regner med jeg blir værende våken hele natten, for å endevende leiligheten, for jeg MÅ finne det. Drar hjem til Ålesund allerede imorgen, rett etter jobb! Hjemlengsel da vet dere .. Og i tillegg må jeg jobbe litt før vi drar. Gleder meg til å komme hjem igjen allerede etter to dager jeg, crazyperson! Hihi. Har ikke pakket enda heller, så her er det pakke / og lete kaos.. Kjempebarnslig .. Men noe må jeg finne på for å lette på humøret .. Blir-så-frustrert-når-ting-forsvinner! Gleder meg til å pakke sommerlige ting igjen, kjempedeilig med litt farger, solbriller og sandaler. Om ikke passet dukker opp, må jeg jaggu få fart på meg for å få fikset ett nødpass!! Bah . . Skrives imorgen hjerter :* Håper dere har det fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg