Housewife

God dag solstråler! Nok en dag med fri, og det har vært deilig. Jeg har ryddet i skuffer og skap, støvsugd, vasket, luftet ut og virkelig fått shinet leiligheten til vi skal reise. Rolf Ivar skal til København med guttene så her blir det ingen hjemme. Så har jeg vært på en liten shoppingrunde, klarer liksom ikke helt å holde meg unna fristelsene da, vet dere. Vi har fyllt opp kjøleskapet til vi kommer hjem også, så har vi noe å glede oss til.   Mat, mat, mat… Nå er vi gode og mette etter en litt sen påskemiddag, med påskeskinke og deilig tilbehør. Imorgen skjer det mange gøye ting. Malene kommer og skal overnatte, for hun skal også være med til London. Så skal jeg på middag sammen med den nye jobben, spennende å få møte alle! Og deretter skal vi på nyåpning til nordvestlandets største utested, WII – BOCCA! Awh, jeg gleder meg skikkelig. Tror jeg har fått meg en ny stamplass, var der og kikket en dag, og det blir råkult! Men desverre, så blir det tidlig kveld på oss jentene, for vi skal opp klokken 05.30 – for å rekke flyet til LONDON, så det er ikke så desverre likevel.. Åh – jeg gleder meg! Todays wearing.. Sko Jeffrey Campbell / Veske Zara / Ringer, shorts og genser BIK BOK.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg