Housewife

Idag har jeg mye energi, alt for mye energi! Rydde og vaskekick så det holder. Åh – elsker det! Alle rom har fått en skikkelig overhaling idag. Får snart besøk av bror og en kompis, som skal være her til imorgen, så da er det ekstra kjekt at det er shinet i leiligheten. I tillegg har jeg en gulrotkake i ovnen, og ferdige pølser med lompe til lunsj. Mmmm lørdagskos.. Vaskekjerringa Tskjorte // modekungen Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk vasket i over to timer. Nå bør det være skinnende rent her! Elsker når man kan kaste seg ned i sofaen, og nyte resten av dagen – uten og ha en eneste tanke med dårlig samvittighet for at man ikke har gjort noe. Gulrotkaken fra Regal er så fantastisk god. Faktisk så god at jeg heller lager den, enn å bake en fra bunnen. Dere må prøve den! Ingenting er heller bedre enn å ha musikken på når man vasker, rydder og baker. Ha en fin dag, dere! Jeg har skrevet et nytt innlegg for blogit – det handler om Be Twisted! Les det her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg