Housetour

Annonse – jeg har fått hjelp til å filme av M51

Hola! Her kommer en aldri så liten housetour som lovet! Dere har jo sett det meste allerede, men det dere ikke har sett er «helheten» på badet og soverommet sammen som ett rom – så det blir gøy å vise dere. Gangen har dere vel heller ikke sett, den er for så vidt ikke så mye å se heller. I stedet for å bestille en spesial-laget skyvedør til x antall kroner i gangen, valgte jeg heller å kjøre en litt enklere og billigere løsning. Det er typisk meg og ville «gjemme» vekk både jakker og sko, men synes ikke det var verdt pengene, og i tillegg var plassen minimal og da hadde den «garderoben» bare blitt krampe. Derfor gikk jeg på Illums og kjøpte to sett med knotter i svart matt som jeg borret opp, samt en skohylle som akkurat passet inni (puuh) til de skoene jeg bruker mest til hverdags. Resten har jeg i garderoben på soverommet. Og for å lage litt liv i gangen bestemte jeg meg for å henge opp hyller hvor jeg kan dekorere både med sko, vesker, planter, hva enn jeg måtte ønske, så har jeg alltid et sted å legge nøklene mine (surrehuue)

På soverom og bad-delen begynner det å nærme seg ferdig – men jeg bor meg fortsatt litt inn. Har fått hengt opp hyller til veskene så jeg har litt mer orden i de, og under hyllene er planen å finne en svart kommode/skjenk. I tillegg leker jeg litt med tanken på å finne noen små, nette og kule nattbord til sengen. Rammen rundt madrassen er jo litt bred, så jeg pleier alltid å legge fra meg telefon etc der på natten, men alltid godt med litt ekstra plass. Akkurat nå har jeg bare et lite marmor «bord» der for pynt.

Garderoben tenkte jeg å lage et eget innlegg / evt vlog om når det er klart.

Stuen og kjøkkenet sammen er jo det rommet dere har sett mest av allerede. Det er litt vanskelig å få romfølelsen på bilder – men det er større enn det ser ut. Høyt under taket, luftig og masse lys, og selvsagt min favoritt avdeling i leiligheten. Kjøkkenet er mitt sted. Som jeg sier i videoen, jeg bor der, hehe. En perfekt kveld for meg hjemme er deilig jazzy musikk, litt rødt i glasset, og matlaging på kjøkkenet, både med og uten venner.

Her goes!

Tusen takk til Asgeir fra M51 som brukte deler av søndagen sin til å hjelpe meg å filme!

Det er ikke 100 % ferdig hjemme hos meg enda, blir det noensinne det? Nå venter jeg på persiennene mine som skal opp, de er så fine! Jeg har bestilt i sorte, og de er sånn at jeg ser ut, men naboene ser ikke inn, helt genialt – og tanken med svart er at det skal gå litt igjen i alt det andre i leiligheten.

Ellers føler jeg ikke at jeg har så mye mer å si egentlig – annet enn at om dere har noen spørsmål så er det bare å fyre løs. Jeg svarer på alle når jeg er online igjen!

God klem!

58 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på hvor man kan kan få laget til et slikt speil du har på kjøkkenet, og hvor du har bestilt deler til det lille badet? Tenker da på fliser, gulldetaljene mellom gulvflisene og på vask/do 🙂

      Digger leiligheten!!

      Mvh

    2. Så fin lägenheten , älskar hyllorna du har i hallen och sovrummet med skorna på väggen och väskorna det svarta var är dem från?

    3. Så utrolig fint!!!!! Hvordan har du fått til (kjøpt hvor) den mørke speil veggen på kjøkkenet? Så kult!

    4. Så utrolig lekker ! Du er rå flink!
      Hvor er hyllen du har i gangen og soverommet i fra ? Samt det fine ståspeilet?

    5. Så gøy å se helheten i leiligheten! Digger at det er så stilrent nå, men du har tidligere skrevet at du skal få opp litt bilder osv på veggene i stuen. Gleder meg til å se hva du finner på der. Det er så gøy at du turte å gjøre om planløsningen! Sikkert flere som undrer på hvordan du skal få solgt den i fremtiden, men det er nok IKKE et problem i Oslo-markedet vil jeg tro. Håper du storkoser deg og nyter vacay i Tulum <3

    6. Hei!
      Elsker stilen interiørstilen din og leiligheten ser bare smashing ut!
      Men jeg lurer på en ting, hvor er kjøleskapet ditt egentlig :)?

      Klem

    7. Eeeeelsker soverom og bad i ett! WOW. Tror typen hadde fått hetta hvis jeg hadde foreslått det (gammeldags og tradisjonsrik han), men hadde jeg bodd alene ville jeg gjort det 😀 Fantastisk fin leilighet, og like fine deg!

      1. Kult med sammenslåingen, men for oss som liker å ha åpent vindu om natten når vi sover (også om vinteren), så blir jo badet kaldt?

    8. Kjempefint! Så lekkert det har blitt! Og så flink du har blitt til å presentere! Dette var gøy å se!

    9. Kjempefin leilighet. Så gøy å se alt i sammenheng! Mange gode løsninger. Ingen tvil, du har interiør-teft og talent! Så kult at du har gjort den den så tilpasset dine ønsker. Digger kjøkkenet! Veldig kult at du har laget soverommet/ badet akkurat slik.

    10. Åh så kjekt med video 😀 Veldig gøy å få en bedre titt på hjemmet ditt også er du jo så herlig å se på i videoen 😀 Bjuda på sier jeg bare 😀 Gøy! Håper på flere videoer fremover 🙂

    11. Hei:) så koseligt du har det. Har to spørsmål, hvor har du kjøleskapet? Å hvor gjør du av alle tingene dine, klær/sengetøy/og annet? Kunne ikke se så mye lagringsplass?

    12. Rååå stilig leilighet , takk for omvisningen 🙂 Men lurer på hvor du har vaskemaskin din og hvor tørker du klærne dine ? Kos deg max på ferie, ser helt amazing flott ut der 🙂

    13. Og en annen ting, du er så sprudlende og glad! Får masse energi av å se deg og høre stemmen din! Akkurat hva jeg trengte å se før jobb kl 06.00 på morgenen 🙂

    14. Hei! kan du lage et innlegg der du forteller fordeler og ulemper, hva du liker osv. med dine designer vesker 😀 ?

    15. Jeg liker at du er så flink til å merke annonse med nettopp det, annonse, og oftest også hvem annonsen er for. Kjenner at jeg liker bedre de bloggene som er gode på merking og følger veilederen fra Forbrukertilsynet og ikke driver med produktplassering/skjult reklame. Ingen liker å føle seg forsøkt “lurt” og det blir fort tilfellet nå som regelverk og slikt er mer belyst også. Veldig mange merker også med bare “annonselenker” selv om dette ikke er tilstrekkelig. Så, tommel opp fra meg, du er kjempeflink og jeg liker å lese denne bloggen for tips og inspirasjon til mat og klær! 😀 Ps. Leiligheten din er blitt veldig DEG og hvor kult er ikke det? Å lage noe hvor man bare, ja her er det åpenbart hun som bor! Mange fine detaljer og kjøkkenet er min favoritt også!

      1. Hei Tine, tusen takk for tilbakemelding – hyggelig og høre <3 3

        Kult du synes den er blitt meg, for det har den virkelig. Jeg eeeelsker den, bebien min <3 Hehe

    16. Hehe! Du er virkelig en sprudlehøna altså! Sååå søt og morsom jente 😀 Veldig kul leilighet, digger din særegne stil 🙂 Hvor er kaffemaskinen fra? Ble kaffetørst av å bare SE på den!!!

      1. hei Lene 🙂 jeg lurer også på hvor du har kjøpt knaggrekken og skohylla, veske hylle, ønsker meg, håper du kan si hvor dette er kjøpt?? Flott og gjennomført leilighet til minste detalj. Det skulle være gøy om du kunne tipset litt om interiørbutikker du liker det finnes så mange der ute, ønsker deg en fin dag, og håper du svarer ?? 🙂

    17. Hei! Veldig stilig leilighet. Jeg lurer på hvilket merke/hvor du har kjøpt de sorte lampene over speilet på badet? På forhånd takk for svar!

      1. Tusen takk! 🙂 Det vet jeg ikke dessverre, ikke jeg som har redigert – prøv å Shazam den 🙂

    18. Kan jeg bare flytte inn hos deg?? Sååå fint du har det:* ELSKER alle de lekre detaljene, inspo til tuuusan!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg