Hotstone

Hei dere! Åh, så fresh jeg føler meg etter de 2 timene med spa idag, det var helt vidunderlig. Jeg og Maria storkoste oss og var strålende fornøyde begge to. Herlig!! Når vi kom fikk vi hver sin badekåpe og flotte, fargerike sandaler . . Litt stor, kanskje? Fornøyd da ihvertfall. Søteste Maria i verden. Ps : legg merke til våre sexy tøfler. Vi fikk sitte i loungen litt før vi skulle begynne med behandlingene. Maria drakk kaffe, og jeg drakk rensende te. Maria tok hudpleie, og jeg tok massasje med hotstone og steambad, så vi fikk ikke vært i samme rom med én gang. Men åh – så utrolig deilig og avslappende med massasje i nesten én time. Gjett om jeg var i himmelen. Fikk massasje over hele kroppen, både på baksiden og på fremsiden. Og siden jeg glemte bikinien til steambadet, fikk jeg en sånn flott (ironi) engangstruse. Haha!! Jeg ler meg ihjel. Dere skulle sett det! Eller ikke. Jeg så helt gal ut. Heldigvis var det bare meg der, så ingen fare. Sjekk beina da! Ligger med varme steiner mellom tærne, knis. Etter steambadet ble jeg og Maria plassert på samme rom, hvor vi fikk hvert sitt glass vin, fotpleie og hun tok minimanikyr. Så koselig, og en helt perfekt start på lørdagen. Dette skal vi gjøre oftere! Anbefales absolutt. Skjem dere selv og veninnene bort en dag, og nyt det :-* Behandlingen tok vi på Hud og hår som ligger i 6 etg på Steen & Strøm. Jeg har jo groupon, så det var der jeg fant tilbudet. For massasje i ca 50 minutter, steambad og fotpleie betalte jeg rundt 890,- og det er ikke ille. Nå slapper jeg litt av hjemme, venter besøk av masse fine folk. Deriblant Maria og kjæresten, og frisører fra Hendrix og Hendrix selv. Vi skal drikke litt champagne, og så skal jeg servere jordbær dyppet i melkesjokolade. I 9 – tiden har vi bord på Bølgen og Moi her å Tjuvholmen, og så blir det en tur ut etterpå. Åh – GLEDER meg. Solen skinner inn stuevinduene her, det er bare så fantastisk. Gikk forbi Aker Brygge når jeg skulle hjemover. Og helt seriøst – det var nesten ikke mulig å gå der! Stappfullt over alt. I LIKE IT!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg