Hotellputer i boks!

WOW! Så utrolig hyggelig og se SÅ mange kommentarer fra dere ang hotellputene jeg etterlyste! Blir så glad når dere er så engasjerte ♥ Tusen takk for alle gode tips! Jeg har vært i kontakt med Choice, som desverre var utsolgt, på Home&Cottage og til slutt fant jeg de jeg ville ha hos KID, og til min store overraskelse er det jo 50 % på hotellputer akkurat denne uken, hihi – så det var meningen det gitt! Det som desverre er litt negativt med disse putene, er jo at sengen vår kun er 160 brei, og putene er 200 cm tilsammen i bredden.. Bah! Men det spiller ingen rolle. Legger de litt over hverandre og trykker de sammen! Skal det være, så skal det være. Gleder meg til å grave meg ned i alle putene om nettene, wihi! Imorgen skal jeg skru sammen sengen og sleeeenge de deilige putene oppi. FOR en glede når ting begynner å nærme seg ♥ ♥ ♥ Stor og liten. Den største er 70×100 cm. Den lille er en deilig fiberpute som man får sånn downfall feeling av, hode bare forsvinner nedi der, og former seg etter hodet. DIGG! Altså den sengen vår, den skal bli så deilig!! Idag fikk vi sengetøyet i posten også, så det passet jo perfekt. Helt kritthvitt, og laget av 100 % bambus. Dere aner ikke hvor mykt og deilig det er. AH gleeeede! Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til første natten i den nye leiligheten, om en uke og en dag. På fredag kommer kjøkkenet- det kribler i magen! Sengetøyet er fra Badaboom.no ♥ Blir ikke dette som å ligge i en deilig hotellseng, så vet ikke jeg.. Idag fikk jeg gjort ferdig siste del av malingen, og fikk tettet igjen de siste sprekkene med akryl, eneste som gjenstår nå er én eneste list, badet og kjøkkenet. HURRA! Kom nettopp hjem fra middagsdate med godeste Renatemora mi, skravlet i ett sett, spiste biff og Creme Bruulé til dessert, så jeg er mildt sagt stappmett! Åh fyyy som det regner i hovedstaden idag. Deilig og kose seg inne nå. Ha en deilig kveld! (Imorgen kommer kjæresten min hjem igjen, gleder meg sånn!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg